Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Sieci będą zmieniały polski rynek mleczarski

Rosnąca rola sieci handlowych i ich marek własnych w dalszym ciągu będzie zmieniała polski rynek mleczarski. Nie jest tak, że każda sieć będzie z powodzeniem wprowadzała własne marki - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jan Gaweł, Prezes Sertop sp z o.o.

Sieci będą zmieniały polski rynek mleczarski
Jan Gaweł, prezes Sertop /fot. Sertop

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 07-04-2016, 13:29

Zastrzega jednak, że większe sieci mogą z powodzeniem je rozwijać i powiększać swoje udziały rynkowe. Szczególnie dla tych wyrobów, których cena jest przewartościowana a produkt markowy nie gwarantuje klientowi unikalnej jakości. - Kluczowe jest partnerstwo we współpracy między właścicielami marek a wykonawcami i umiejętność wypracowania efektywnych więzi kooperacyjnych – mówi prezes Gaweł.

- Wbrew upowszechnionej opinii o jednostronnej dominacji sieci handlowych i niekorzystnych ocenach efektów produkcji wyrobów pod markami sieci, nie podzielam tak jednoznacznych opinii – mówi Jan Gaweł. Sertop współpracuje z kilkoma odbiorcami na tej płaszczyźnie z pozytywnym rezultatem. Zaznacza przy tym, iż należy docenić fakt, że międzynarodowe sieci handlowe umożliwiają poprzez własne marki ekspansję zagraniczną polskich firm mleczarskich w krajach, gdzie polskie marki są nierozpoznawalne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jan Gaweł RSS ALERT    /    Sertop RSS ALERT    /    współpraca z sieciami handlowymi RSS ALERT    /    rynek mleczarski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.204.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!