SM Lazur: Budowa marki trwa wiele lat (wideo)
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 22-11-2018, 14:30
Budowa marki mleczarskiej to wiele lat trudnej i mozolnej pracy. Nasza spółdzielnia istnienie od 1929 roku, ale marka Lazur powstała dopiero w roku 1998 – powiedział Krzysztof Wróblewski, wiceprezes SM Lazur.

Krzysztof Wróblewski, wiceprezes SM Lazur
Dopiero w 1998 roku właściciele i zarząd zdecydowali się na wąską specjalizację jaka jest produkcja serów pleśniowych. - Od tego czasu nieustannie budujemy nasza markę powtarzając, że nasze sery do doskonała jakość, że jest to ser do codziennego spożywania. Równocześnie jesteśmy praktycznie we wszystkich sieciach handlowych w Polsce – podkreślił Krzysztof Wróblewski.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
OSM Łowicz odświeża wizerunek marki
-
Group One realizuje dla Valbon największą kampanię online od lat
-
Hochland: Dzisiaj to sprzedawcy decydują o sukcesie lub porażce marki
-
W mleczarstwie najczęściej stosowaną strategią jest tzw. strategia mieszana
-
Jaką strategię wybrać dla marek mleczarskich?
-
mleczna środa
Mleczna środa: Czy marką parasolową można wykreować lidera kategorii?
-
mleczna środa
Mleczna środa: Producenci serów doceniają rynek restauracyjny
-
Polacy zaczynają poszukiwać produktów mięsnych innych niż pospolite (wideo)
-
Sery pleśniowe stają się produktem powszechnym (wideo)
-
Jakie funkcje pełni pleśń w serach pleśniowych?
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
subskrybuj portalspozywczy.pl
komentarze (0)