SM Lazur wprowadza na rynek nowości (wideo)
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 10-12-2018, 14:16

Pierwszy z nich to rocblue. Ten ser jest przeznaczony dla najbardziej wymagającej grupy naszych klientów. To koneserzy, który posiadają wyrafinowany smak i oczekują dojrzałego sera, który jest bardziej kremowy, bardziej mazisty i długo pozostawia smak – mówi Krzysztof Wróblewski.
Druga z nowości to lazur skalmierzycki – ma to być alternatywa dla konsumentów, którzy nie przekonali się jeszcze do sera pleśniowego. W tym wypadku połączyliśmy technologie produkcji sera żółtego z technologią produkcji sera z niebieską pleśnią – powiedział wiceprezes SM Lazur.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Group One realizuje dla Valbon największą kampanię online od lat
-
mleczna środa
Mleczna środa: Producenci serów doceniają rynek restauracyjny
-
Polacy zaczynają poszukiwać produktów mięsnych innych niż pospolite (wideo)
-
Sery pleśniowe stają się produktem powszechnym (wideo)
-
Jakie funkcje pełni pleśń w serach pleśniowych?
-
W Przemyśle 4.0 dane są kluczowe (wideo)
-
ABB: Robotyzacja może wspierać branżę spożywczą (wideo)
-
Lazur największe wzrosty sprzedaży ma w HoReCa (wideo)
-
ABB: Firmy zagraniczne chętniej inwestują w digitalizację (wideo)
-
Rok 2018 był w mleczarstwie bardzo dynamiczny (wideo)
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)