Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Spomlek chce zdobyć 20 proc. rynku żółtych serów

Spomlek wprowadza nową markę parasolową dla ośmiu rodzajów serów żółtych ze średniej półki cenowej. W działania marketingowe, w tym wymianę opakowań i promocję, firma zainwestuje w sumie 8 mln zł - informuje Puls Biznesu. O wejściu marki Serenada oraz planach spółki portalspozywczy.pl pisał dwa tygodnie temu.

Spomlek chce zdobyć 20 proc. rynku żółtych serów

Autor: Puls Biznesu
Data: 18-02-2010, 06:44

Jak mówi Pulsowi Biznesu Edward Bajko, prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek Serenada to nie ostatnia nowa marka serowa, jaką firma chce wprowadzić na rynek. Planuje też nową markę dla produktów premium.

- W planach mamy konsolidację rynku i stworzenie grupy serowarskiej, która zdobędzie 20-procentowy udział w rynku serów żółtych. Pod tworzonymi przez nas markami parasolowymi będą produkowane w przyszłości sery z różnych zakładów mleczarskich, które będą wchodzić w skład naszej grupy lub z nią współpracować. Obecnie przygotowujemy się do przejęcia Elbląskiej Spółdzielni Mleczarskiej. Nie wykluczamy kolejnych przyłączeń - mówi dziennikowi Edward Bajko.

Wyjaśnia, że długofalowym celem spółki jest awans do ścisłej serowarskiej czołówki i zajęcie co najmniej drugiego miejsca na polskim rynku żółtych serów. Jak przypomina Puls Biznesu, obecnie (z udziałem około 6 proc.) firma lokuje się w okolicach czwartego lub piątego miejsca.

czytaj także:
Spomlek wprowadza nową markę sera - Serenada

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.58.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!