• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Spomlek startuje z nową kampanią wizerunkową

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii, a przede wszystkim spotu reklamowego Serenady, który obejrzało w serwisie YouTube ponad milion użytkowników, z początkiem września mleczarnia Spomlek postanowiła rozpocząć jesienną kampanię wizerunkową.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 09-09-2019, 11:41
Spomlek startuje z nową kampanią wizerunkową
Paweł Gaca, Spomlek

Działania w ramach kampanii będą prowadzone w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP 1 i TVP 2 oraz stacjach tematycznych, m.in. TVN 7, TV Puls, Eska TV, TVN Style, Polsat Café i Kuchnia+.  Równolegle zostaną wykorzystane kanały internetowe, m.in. YouTube oraz platforma VOD.

- To dla nas szczególny rok, obfity w wiele działań na różnych polach. W tym roku nasza mleczarnia obchodzi 110-lat, przez ten czas udało nam się wprowadzić na rynek marki, które głęboko zakorzeniły się w świadomości naszych konsumentów, towarzysząc im każdego dnia w różnych momentach życia. Ta kampania to doskonałe zwieńczenie całego intensywnego roku związanego z naszym jubileuszem. Dzięki  niej chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów, wykorzystując nowoczesne kanały dotarcia - mówi Paweł Gaca, Wiceprezes Zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Poza Serenadą w jesiennej kampanii pojawią się również inne popularne produkty z oferty firmy, m.in. sery długodojrzewające, sprzedawane pod marką Skarby Serowara oraz nowość w portfolio firmy - Złoty Radamer, który został wprowadzony w tym roku na rynek w związku z obchodami 110-lecia mleczarni.

- W tym celu chcemy wykorzystać sponsoring popularnych programów telewizyjnych, m. in.: „Kuchenne Rewolucje”, „Rolnik szuka żony”, jak również nowość w ramówce TVP „Teściowe i Synowe” - dodaje Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR firmy Spomlek.

Kampania potrwa od 9 września do końca listopada b.r. Za kreację spotów odpowiada firma Heads Advertising.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Array

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!