• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Spomlek stawia na niekonwencjonalne rozwiązania

- Od początku zakładaliśmy, że kreując nowe zjawisko na rynku, musimy sięgnąć po środki niekonwencjonalne, zaskakujące i przede wszystkim przyciągające uwagę - deklaruje Rafał Wawrzyniak, wiceprezes zarządu SM Spomlek. Serenada to pierwsza polska marka obejmująca wyłącznie żółte sery. Łamie w ten sposób utarty schemat, zgodnie z którym pod brandy "podszywają się" nazwy gatunków sera. Dlatego polscy konsumenci jako najpopularniejsze sery wymieniają "goudę" i "salami", nie rozróżniając przy tym ich wytwórców.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-04-2010, 11:12
Spomlek stawia na niekonwencjonalne rozwiązania

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent Serenady, postanowiła walczyć o klientów tworząc rozpoznawalną markę, wyróżniającą się radosnym przesłaniem i zdejmującą z żółtego sera odium produktu niezbyt atrakcyjnego marketingowo.

Najnowszy film reklamowy Serenady powstał w studiu "Se-Ma-For" w Łodzi. Do jego powstania wykorzystano metodę animacji poklatkowej. W ten sam sposób łódzcy animatorzy stworzyli film „Piotruś i wilk", nagrodzony w 2007 roku Oscarem w kategorii „Najlepszy Krótkometrażowy Film Animowany". Ten rodzaj produkcji należy do do klasycznych, lecz jednocześnie najbardziej pracochłonnych form animacji. Na etapie wstępnego scenariusza powstają szkice lalek, które - po ich wykreowaniu przez artystów plastyków - stają się niemal żywymi aktorami w rękach wybitnego animatora. Podobnie jak w filmie fabularnym, przed wejściem na plan budowana jest scenografia, dobierani oświetleniowcy, wybierany reżyser. Tylko z profesjonalną ekipą staje się możliwe stworzenie doskonałego animowanego filmu. Powstanie każdej klatki wymaga wcześniejszej zmiany pozycji lub lub kształtu uwiecznianych obiektów.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Prace przy reklamie dla Spomleku trwały 10 tygodni. Na trzydziestosekundowy spot złożyło 750 pojedynczych zdjęć, precyzyjnie ustawionych przez animatorów i scenografa. się XX klatek. Jego scenariusz filmu był pomysłem współpracującej ze Spółdzielnią agencji reklamowej PZL.

Telewizyjna premiera nowego spotu zaplanowana jest na 5 kwietnia br. Pojawi się on między innymi w TVP, TVN i Polsacie. Wcześniej - od 2 kwietnia - będzie można go obejrzeć na stronie www.serenada.com.pl. Za zakup czasu antenowego odpowiada dom mediowy Starcom.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!