Spomlek usprawnia sprzedaż B2B
W ubiegłym roku rozpoczęliśmy prace nad reorganizacją działu handlu. Największy nacisk położyliśmy na usprawnienie sprzedaży B2B oraz na rozbudowę terenowych sił sprzedaży. Zakładamy, że w roku 2010 przyniesie to bardzo wymierne korzyści - powiedział serwisowi portalspożywczy Edward Bajko, prezes Spomleku.

- Rok 2010 będzie dla SM Spomlek bardzo pracowity, postawiliśmy sobie wiele ambitnych celów. Obok inwestycji mającej na celu dalsze podnoszenie jakości naszych produktów, optymalizację mocy produkcyjnych i redukcję kosztów, zaplanowaliśmy wprowadzenie dwóch nowych marek serów żółtych. Mam nadzieję, że nasza nowa oferta będzie przychylnie przyjęta przez rynek, z pewnością będą to propozycje bardzo innowacyjne pod względem komunikacji i wizerunku marki - mówi prezes Spomleku.
Od pewnego czasu pracujemy także nad bardzo dużym projektem partnerstwa strategicznego w obszarze handlu i produkcji z kilkoma przedstawicielami naszej branży i już niebawem będziemy mogli pochwalić się efektami prowadzonych rozmów - mówi Edward Bajko. Jak już informował portalspożywczy, jedną ze spółdzielni, z którą Spomlek prowadzi rozmowy jest Elbląska Spółdzielnia Mleczarska.
Portalspożywczy.pl poinformował 10 listopada, że Spomlek i Elbląska Spółdzielnia Mleczarska prowadzą rozmowy nad powstaniem i wspólnym wprowadzeniem na rynek jednej marki serów, które byłyby produkowane w obu firmach.
