Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Spomlek wprowadza nową markę sera - Serenada

SM Spomlek porządkuje portfel swoich produktów. Serenada to nowa marka żółtych serów, wprowadzona na rynek przez Spółdzielczą z Radzynia Podlaskiego. Pod tą marką do sprzedaży trafi osiem serów. - Czas skończyć z wizerunkiem sera, jako solidnego, ale nudnego produktu. Jego spożywanie może dostarczyć nam również wiele frajdy. Chcemy to podkreślić, stąd zaskakujące opakowania, zdecydowanie odbiegające od wcześniej stosowanych w Polsce - wyjaśnia Rafał Wawrzyniak, wiceprezes SM Spomlek ds. Zarządzania i Marketingu.

Spomlek wprowadza nową markę sera - Serenada

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 05-02-2010, 15:43

To nowatorski na naszym rynku projekt, bowiem żaden z producentów nie zdecydował się dotąd na stworzenie oddzielnej serowej marki. Pod nazwą Serenada kryje się osiem różnych serów w plasterkach i kawałkach, w tym tak popularne jak Radamer, Babuni i Salami. Oprócz wysokiej jakości i szlachetnego smaku, nową markę wyróżniają też odważne, wesołe opakowania. W drugim etapie pod nazwa Serenada pojawią się także sery w blokach, przeznaczone do sprzedaży na stoiskach tradycyjnych.

Aż 94 proc. Polaków regularnie spożywa sery żółte. Na ogół czynimy to kilka razy w tygodniu, a na ich zakup wydajemy ok. 1, 4 mld zł rocznie. Mimo to, nie doczekaliśmy się w naszym kraju silnej marki serów. Podczas zakupów swoje wybory opieramy na gatunkach sera (np. gouda czy salami). To nie zapewnia nam ani informacji o jakości produktów, ani o miejscu ich powstania.

- Powstanie jednej marki, łączącej różne gatunki serów, umożliwi konsumentowi świadomy wybór. Nie tylko ulubionego gatunku czy smaku, ale także sprawdzonego producenta. Na nas nakłada to jeszcze większą odpowiedzialność za stałe podnoszenie jakości oferowanych produktów - podkreśla Rafał Wawrzyniak.

Serenada to pierwszy etap porządkowania portfolio serów oferowanych przez Spomlek. Obejmuje najbardziej popularne gatunki kierowane do masowego klienta, w tym rynkowy przebój z Radzynia Podlaskiego - Radamer. Spółdzielnia jest też największym w Polsce producentem w kategorii premium, w tym długodojrzewającego Bursztyna i serów „na suchą skórkę". Te gatunki nie wejdą jednak w skład Serenady, nie można natomiast wykluczyć kolejnej niespodzianki dla klientów Spomleku.

Spółdzielcza Mleczarnia SPOMLEK z Radzynia Podlaskiego jest najnowocześniejszym i jednym z największych polskich producentów sera żółtego. W 2009 r. wyprodukowała ponad 9 400 ton serów typu holenderskiego i szwajcarskiego, o łącznej wartości blisko 130 mln zł. Prawie 1/3 wyprodukowanych przez SPOMLEK serów znajduje odbiorców poza granicami Polski. Szczególnie silną pozycją Spółdzielnia cieszy się na rosyjskim rynku sera, dokąd eksportuje ponad 20 proc. produkcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Rafał Wawrzyniak RSS ALERT    /    Spomlek RSS ALERT    /    sery RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • Kris 2010-02-05 22:30:11
    \"nową markę wyróżniają też odważne, wesołe opakowania\" - wesołe? Ten żółty kolor opakowań jest fatalny, czy wy robiliście testy konsumenckie? Teraz klient będzie się musiał mocno natrudzić, żeby znaleźć znany mu ser... Jak przekonacie konsumenta, że Radamer w nowym opakowaniu jest o niebo lepszy od starego? Z dnia na dzień wam się jakość polepszyła? Według mnie to zarzynanie Radamera i całej gamy serów Spomleku.
  • Badacz rynku 2010-02-08 10:56:15
    Gdzie można zobaczyć opakowania Serenady? Nie znalazłam ich na stronie Spomleku. To, ze żółte jeszcze o niczym nie świadczy. Nie wszystkie opakowania muszą wyglądać jak te Olender\'a. Serenada to pewnie main stream.
  • anonim 2010-04-15 14:51:28
    ich strona to www.serenada.com.pl
  • elektricgirl 2010-04-24 09:51:32
    a mi sie i opakowanie i cała kampania podoba. ser tez niczego sobie moj synek sie zajada. gratuluje inicjatywy!!!
  • alan 2010-12-01 21:14:32
    opakowanie ładne,lecz ser babuni ktorego własnie skosztowałem ma wyczuwalny smak i posmak plesnio-stechlizny:/!!!....(wazny termin )

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.124.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!