Spomlek wzmocnił terenowe siły sprzedaży
By moc wykorzystać maksymalne moce produkcyjne, należy zdobyć jak najrozleglejszy rynek zbytu. W tym celu przeprowadziliśmy szereg działań, m.in. reorganizację działu handlu z wzmocnieniem obsady terenowych sił sprzedaży - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Edward Bajko, prezes Spomleku.

Jedną z najłatwiejszych teoretycznie, a jednocześnie najtrudniejszych praktycznie metod obniżenia kosztów, jest optymalizacja produkcji. Z technicznego punktu widzenia, wprowadzamy szereg usprawnień procesów i technologii, które minimalizują straty w procesie produkcji oraz pozwalają na uzyskanie oszczędności np. na poborze mediów. Rozważamy także wdrożenie systemu klasy MSC, który będzie pomocny przy dokładnym analizowaniu kosztów pracy urządzeń - mówi Edward Bajko.
Działająca od 1909 roku spółdzielnia specjalizuje się w produkcji serów żółtych. W połowie pierwszego kwartału na rynku pojawi się pierwsza propozycja nowej linii serów żółtych, dedykowana do segmentu "mainstream". - W II kwartale na rynku pojawi się także nasza propozycja marki Premium, w składzie której oprócz znanych serów pojawi się także nowość - ser „Rubin", charakteryzujący się smakiem niespotykanym wśród dostępnych w sklepach produktów - zapowiada prezes Spomleku.
