Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Sprawozdanie przewodniczącego Rady Nadzorczej GDT

Rada Nadzoru nad Wydarzeniami GDT jest niezależnym organem nadzorczym powołanym w celu zapewnienia, że platforma handlowa GDT Events Oversight jest prowadzona i rozwijana zgodnie z Zasadami Przewodnimi oraz w celu reprezentowania interesów stron handlujących na platformie GDT Events - podkreśla Bill Shields, przewodniczący Rady Nadzorczej GDT.

Sprawozdanie przewodniczącego Rady Nadzorczej GDT
GDT /fot. Unsplash

Autor: portalspożywczy.pl/EDA
Data: 04-03-2020, 13:54

Rada Nadzoru nad Wydarzeniami GDT jest niezależnym organem nadzorczym powołanym w celu zapewnienia, że platforma handlowa GDT Events Oversight jest prowadzona i rozwijana zgodnie z Zasadami Przewodnimi oraz w celu reprezentowania interesów stron handlujących na platformie GDT Events.

 Rada ds. Nadzoru uważa, że przyjęcie i stosowanie solidnych zasad zarządzania ma w tym kontekście kluczowe znaczenie.

Zapewnia ona uczestnikom uczestników spotkań w ramach GDT (oraz innym zainteresowanym stronom, którzy korzystają z cen określonych w ramach spotkań w ramach GDT) zaufanie zarówno do zaangażowanych w nie procesów, jak i do efektów osiąganych przez platformę handlową.

Zasady zarządzania obowiązujące w zakresie monitorowania operacji i wyników transakcji w ramach GDT zostały dostosowane na podstawie zasad Międzynarodowej Organizacji Komisji Papierów Wartościowych, które zostały opracowane w celu zarządzania podmiotami finansowymi ustalającymi ceny referencyjne w sytuacji niestabilności rynku wynikającej z globalnego kryzysu finansowego.

Te zasady zarządzania są testowane w ramach programu regularnego nadzoru rynkowego i niezależnych audytów i funkcjonują z powodzeniem od dwóch lat. Ważnym udoskonaleniem w 2019 roku było zatwierdzenie przez Radę Nadzorczą umowy o wymianie informacji pomiędzy Global Dairy Trade i NZX, na mocy której obie strony mogą wymieniać się informacjami, jeśli na którymś z rynków konieczne jest zbadanie ewentualnej próby manipulacji lub naruszenia zasad niezwiązanych z manipulacją na rynku.

W ciągu ostatnich kilku lat Rada ds. Nadzoru z powodzeniem kontynuowała swoją działalność, a jej Statut został ostatnio zmieniony w celu dalszego zwiększenia jego skuteczności. Umożliwiła ona zarządowi doradzanie i wnoszenie wkładu w zarządzanie globalnym handlem produktami mleczarskimi w zakresie działań mających na celu realizację jego celów biznesowych na szerszą skalę. Do Statutu wprowadzono dwie konkretne zmiany mające na celu zbudowanie odpowiedniego doświadczenia i wiedzy Rady w dłuższej perspektywie: przedłużyliśmy poprzednią dwuletnią kadencję do trzech lat, aby zapewnić ciągłość składu Rady oraz umożliwiliśmy Radzie Nadzorczej wybór minimalnej liczby członków, w przypadku gdy ich zaangażowanie na rynku składników mleczarskich w skali globalnej zwiększyłoby jej ogólne możliwości i zakres działania (większość członków nadal jest powoływana zgodnie z ich rolą i wielkością obrotu w ramach spotkań GDT).

więcej informacji:

GDT RSS ALERT    /    GlobalDairyTrade RSS ALERT    /    rynek mleczarski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.30.155
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!