Tradycyjne wartości Rolmleczu

Marka Rolmlecz od początku swego istnienia znana jest z propagowania wartości, takich jak tradycja czy poszanowanie lokalności i regionalnych zwyczajów mleczarskich, przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Uwielbiane przez konsumentów serki „z krówką” są obecne na rynku od ponad 40 lat. Sympatyczna krówka w kuchennym fartuszku szybko stała się legendarnym symbolem, jednoznacznie kojarzącym się z marką.

Serek „z krówką” to jeden z flagowych produktów marki Rolmlecz. Konsumenci są bardzo przywiązani nie tylko do charakterystycznego wizerunku krówki na opakowaniach, ale także do jego naturalnego składu. Tegoroczna loteria z atrakcyjnymi nagrodami ma na celu utrzymanie wysokiej świadomości marki, jak również zaangażowanie odbiorców w jej historię i przekazywane wartości. Wierzymy, że wybierając nasze serki, konsumenci będą mogli cieszyć się prawdziwą przyjemnością smaku

– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Zasady loterii Rolmlecz

Zasady loterii są bardzo proste. Aby wziąć w niej udział, należy kupić dowolny serek homogenizowany Rolmlecz w okresie 5.09-30.10.2022 r. oraz zachować paragon i kod z opakowania. Następnie wystarczy wejść na stronę www.odmleczarzy.pl i zarejestrować zakup. W trakcie trwania kampanii można wygrać atrakcyjne nagrody: 

tygodniowe: 8 x 5000 zł na spełnienie marzeń; 
dzienne: 56 aparatów fotograficznych do uwieczniania niezapomnianych chwil oraz 560 lunchboxów z krówką do zabrania ze sobą wszędzie. 

Aktywności związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez ogólnopolską kampanię telewizyjną i radiową, działania digitalowe, kanały social media oraz materiały wspierające sprzedaż w sklepach. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Aneta Wysocka-Wejda Brand Manager marki oraz agencja OS3. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl