Startuje nowa kampania Almette
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 10-05-2018, 14:50
Do współtworzenia programu zaproszono blogerów , którzy w maju, czerwcu i lipcu wraz z ambasadorem marki - Davidem Gaboriaud oraz Panem Ziółko, będą uprawiać warzywa w „Ogródku Almette” i gotować w plenerze.
Almette na czele z ambasadorem, mistrzem kulinarnym Davidem Gaboriaud oraz popularnymi blogerami, założy "Ogródek Almette" u Pana Ziółko - kultowego rolnika SLOW FOOD, który z pasją i miłością uprawia wysokiej jakości warzywa. Podczas spotkań w „Ogródku Almette” blogerzy razem z Davidem przygotują dania z „ogródkowych” warzyw, z wykorzystaniem serków Almette.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W maju wystartuje pierwsza odsłona akcji, w której udział weźmie Michał Stępień z Kotlet.tv oraz Ewa Wojtan, autorka bloga dziecikreatywnie.pl. Maj to czas nowalijek, dlatego jako pierwsza fanom Almette zaprezentuje się chrupiąca rzodkiewka. Sezonowe dania przygotowane razem z Davidem, z wykorzystaniem świeżych warzyw i puszystego serka Almette z pewnością zachęci wielu fanów do przyrządzenia kolorowych, wiosennych dań.
W czerwcu do „Ogródka Almette” zaproszona zostanie blogerka Olga Smile i Kamil Nowak – twórca bloga blogojciec.pl. Wspólnie z Davidem przygotują wyśmienite potrawy ze świeżymi warzywami i głównym bohaterem tego miesiąca – serkiem Almette z ogórkiem i ziołam.
W pierwszym wakacyjnym miesiącu – lipcu, przyjdzie czas na dojrzewające w słońcu pomidory! W lipcowe dni w „Ogródku Almette” zagości blogerka Agata Jędraszek z bloga Kuchnia Agaty oraz Edyta Kusińska, autora bloga MadameEdith.pl. Blogerki razem z Panem Ziółko będą uprawiać pyszne pomidory i wraz z Davidem przyrządzać wyśmienite dania z serkiem Almette z pomidorami dojrzewającymi w słońcu.
W ramach akcji promocyjnej Smaki Sezonu Almette zaplanowane jest szerokie wsparcie reklamowe. Informacje o kampanii znajdą się na opakowaniach 3 wariantów promowanych serków Almette , a także w punktach sprzedaży na materiałach POS. Akcji towarzyszyć będą billboardy sponsorskie w TV (8’) oraz kampania internetowa obejmująca dedykowaną stronę internetową, reklamy online w największych portalach internetowych oraz we wszystkich kanałach social media marki. Relacje ze spotkań pojawią się również na kanałach blogerów (Facebook, Instagram, blog). Smaki Sezonu Almette będą również obfitować w relacje content marketingowe i równolegle - działania PR w internecie oraz prasie branżowej i konsumenckiej.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Hochland celebruje Światowy Dzień Ochrony Środowiska
-
Hochland startuje nową stronę dla kandydatów do pracy
-
Hochland rozwija Akademię Młodego Hodowcy
-
Ważne firmy mleczarskie zmienią zarządy
-
Nowy dyrektor Zakładu Hochland Polska w Węgrowie
-
Jak Hochland ocenia wprowadzenie systemu kaucyjnego za opakowania mleczarskie?
-
Hochland Channel transmitował Galę Cheesemaster
-
mleczna środa
W mleczarstwie bez optymizmu; wojna dodatkowo komplikuje sytuację
-
Prezes Hochland: Wojna komplikuje i tak trudną sytuację branży
-
Hochland współpracuje z PCK aby pomóc obywatelom Ukrainy
komentarze (0)