Trzeba zmienić postrzeganie mleka
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 10-12-2015, 15:04

Uważa, że jest problem z Funduszem Promocji Mleka. - Apelowałbym o o to, aby nie dzielić go na 150 części, ale wykorzystywać do silnych uderzeń celowych np. w walce z czarnym PR mleka. Wszyscy biją, ale branża mleczarska nie potrafi skutecznie odpowiedzieć – powiedział Arkadiusz Cyman.
W jego opinii, dużo się mówi o tym, że mleko jest zdrowe, że buduje kości, że dobrze działa na urodę, ale prawie nie mówi się o tym, że wypicie szklanki mleka jest fajne, że ser jest zwyczajnie smaczny, że to frajda kulinarna. - Może zacznijmy mówić, ze spożywanie mleka i jego przetworów, daje przyjemność i że to fajna rzecz – dodał.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Równocześnie podkreślił, że za zmiana przekazu medialnego, muszą iść konkretne działania, gdyż na rynku nie ma polskiego sera jako przekąski. - Nie można iść cna piwo i zamówić sobie sera w kostkach. Tego ewidentnie brakuje – uważa Arkadiusz Cyman.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Mlekpol podpisał porozumienie partnerskie z WUMed
-
Znamy odpowiedź ministerstwa na postulat likwidacji FPM
-
Mlekovita chce likwidacji Funduszu Promocji Mleka
-
Kolejny rok kampanii Mamy kota na punkcie mleka
-
Ostatnia szansa by dołączyć do programu Dzieciaki mleczaki
-
KZSM: z podcasów dowiesz się o właściwiościach odżywczych produktów mlecznych
-
PIM szuka firmy do realizacji kampanii Mamy kota na punkcie mleka
-
Właściwa promocja pomoże wykorzystać potencjał mleczarstwa
-
mleczna środa
Produkcja mleka pod ostrzałem aktywistów. Potrzebna promocja
-
KZSM zrealizował kolejny film promujący mleko
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)