Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

TVN dogadał się z mleczarzami i będzie promować mleko

Organizacje mleczarskie spotkały się z przedstawicielami stacji TVN, która kilka tygodni temu wemitowała na swojej antenie kontrowersyjny program "Uwaga", w którym mówiono nt. domniemanej szkodliwości mleka. Spotkanie przebiegało w dobrej atmosferze i padły na nim konkretne propozycje dotyczące m.in. rzetelnego informowania konsumentów o miejscu mleka i przetworów mleczarskich w diecie człowieka - dowiedział się portalspożywczy.pl.

TVN dogadał się z mleczarzami i będzie promować mleko

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 30-10-2008, 18:29

Organizacje mleczarskie reprezentowane były przez dr Elżbietę Nitecką, dyrektor biura ZPPM, Waldemara Brosia, wiceprezesa KZSM oraz Piotra Kandybę, członka zarządu Polskiej Izby Mleka. Telewizję TVN reprezentował wiceprezes Edward Misztal, Monika Szymborska-Wójcik, redaktor programu Uwaga oraz Marzena Draganiak-Kania Radca Prawny.

Konkretnym i pierwszym rezultatem spotkania jest uzgodnienie, że w jednym z programów śniadaniowych wystąpi niezależny ekspert, który zaprezentuje walory zdrowotne i odżywcze mleka. Osobę tę mają wskazać organizacje mleczarskie.

Ponadto, Edward Misztal prosił o informacje o przyszłych intersujących imprezach związanych z promocją mleka i produktów mleczarskich. TVN weźmie pod uwagę swoją obecność na tychże imprezach.

Zwrócono również uwagę na zbyt małą obecność produktów mlecznych w popularnych serialach telewizyjnych. - Taka obecność jest płatna, ale stosunkowo opłacalna - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Kandyba. Według TVN, wysoka jakość produktów mleczarskich i skuteczne kampanie marketingowe oparte na product placemencie mogą przyczynić się do wzrostu spożycia produktów mleczarskich.

Przedstawiciele branży wyrazili swoje uznanie dla wielu działań i misji jaką prowadzi TVN, jednocześnie powtórzyli swój sprzeciw wobec szkodliwości społecznej programu nt. domniemanej szkodliwości mleka, który stacja wyemitowała kilka tygodni temu.

Dyskusja wykazała różnice poglądów dotyczących tego jak ważny jest udział mleka w diecie i konieczności zapewnienia możliwości wyborów żywieniowych. Wskazała także na potrzebę nagłaśniania negatywnych praktyk stosowanych w przetwórstwie spożywczym.

Elżbieta Nitecka poinformowała o działaniach branży w kwestii uczciwej konkurencji oraz inicjatywach dotyczących m.in. promowania najlepszych producentów, znakowania produktów mlecznych czy krajowej oceny wyrobów.

Podczas Targów Mleko-Expo organizacje wystosują pismo do stacji TVN z kolejnymi propozycjami współpracy. - Trzeba podkreślić, że oceniliśmy spotkanie pozytywnie - powiedziała Elżbieta Nitecka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Elżbieta Nitecka RSS ALERT    /    Polska Izba Mleka RSS ALERT    /    KZSM RSS ALERT    /    ZPPM RSS ALERT    /    TVN RSS ALERT    /    promocja mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Piotr Kandyba 2008-10-30 22:33:41
    Ze strony TVN w spotkaniu wzięła udział również Pani Marzena Draganiak-Kania, która wniosła do dyskusji cenne uwagi. Poza tym obecność produktów (tzw. product placement) nie ogranicza się wyłacznie do seriali telewizyjnych, ale również do wielu innych programów telewizyjnych. Według przestawicieli TVN jest to bardzo skuteczny i niedoceniany sposób promocji artykułów mleczarskich.
  • TK 2009-09-24 11:48:02
    a co Pan Panie Piotrze tak naprawdę może wiedzieć? Jesteś karierowiczem poszukującym afer, na dodatek przekonanym o swojej władzy... Jeżeli Izbę Mleka mają reprezentować takie osoby, to jej status w moich oczach jest bardzo niski

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.29.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!