Podkreśliła, że przewidywania zrostu, są oparte na ciągłym rozwoju firmy. - Mlekpol stale się rozwija. Nasi dostawcy, właściciele, tale pracują nad tym, aby dostarczać więcej mleka. Zwłaszcza te duże gospodarstwa są w fazie wzrostu. Dodatkowo, zwiększa się nasze portfolio dzięki nowym mocą produkcyjnym – mówi dyrektor Cebelińska.

Zapowiada także kolejne inwestycje, które rozwiną moce produkcyjne, które już zostały ograniczone, a teraz widzieć potencjał rozwoju, szczególnie na rynkach zagranicznych.

- Niezależnie od rozwoju eksportu, mocno będziemy się ukierunkowywać na klienta, na konsumenta w Polsce. Wsłuchujemy się w trendy i potrzeby płynące z rynku, a które są teraz mocno zdefiniowane w kierunku polskości, polskiego pochodzenia, a także w kierunku produktów tradycyjnych i regionalnych – mówi Małgorzata Cebelińska.

 Przez te ostatnie kilkanaście lat w procesie łączenia się z innymi spółdzielniami mamy dużą spuściznę produktów regionalnych, których cały czas produkcję kontynuujemy. Teraz chcemy na nich się skupić, popracować nad nimi i rozwinąć te fajne produkty – mówi dyrektor handlowa Mlekpol.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl