Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

EEC Trends - NA ŻYWO

20 STYCZNIA 2022  •  WARSZAWA
TRWA TRANSMISJA

Sesja inauguracyjna: Globalne łańcuchy dostaw

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI

W branży mleczarskiej brakuje wzajemnego zaufania

- Pomimo dominującej w polskim mleczarstwie idei spółdzielczego współdziałania producentów i przetwórców mleka, dziś dominuje strategia indywidualnego przetrwania kryzysu. Polityczne, czy też taktyczne próby łączenia sił mleczarzy, przegrywają z wzajemnym brakiem zaufania - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Wójcicki, dyrektor handlu i marketingu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-08-2015, 14:39
W branży mleczarskiej brakuje wzajemnego zaufania
Dariusz Wójcicki, dyrektor handlu i marketingu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek (fot. Spomlek)

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl


Zdaniem przedstawiciela firmy, brakuje dziś realnych inicjatyw budowy wspólnej silnej marki serowej, którą można by promować na rynkach zewnętrznych. Polscy producenci jak dotąd nie byli skłonni do wchodzenia w sojusze między sobą, aby produkować pod wspólną, jednolitą marką duży wolumen, zdolny do zaspokojenia potrzeb dużego odbiorcy z innego kraju.

Wójcicki zastanawia się, jak mogłaby wyglądać wspólna, polska marka sera.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Nico 2015-08-06 14:36:12

    Zaufanie, a w zasadzie jego brak jest wielopokoleniowym problemem Polaków. Mamy to wyryte w DNA. Bez tej istotnej kwestii nie potrafimy ze sobą skutecznie współpracować, co za tym idzie tworzyć ponad podziałami coś wielkiego. Niestety tracimy na tym wszyscy. Branża mleczarska jest tego doskonałym przykładem (podobnych przykładów jest dużo więcej). Mimo, że większość zakładów ma formę spółdzielczą nie potrafimy stworzyć 1-2 silnych koncernów (o obrotach rzędu kilku Mld Euro), mogących skutecznie konkurować na rynkach światowych. Rozdrobnienie sprzyja temu, że jesteśmy zewsząd ogrywani. Prezesi mleczarń o tym doskonale wiedzą. Niestety nic w tej kwestii nie robią.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!