• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

W Chinach 80 proc. mleka sprzedaje się przez internet (wideo)

Bardzo uważnie przyglądamy się i wszyscy widzą, że rozwój e-commece bardzo przyspieszył. To dotyczy również żywności, bo rok do roku jest to wzrost ponad 40 proc. - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlowa SM Mlekpol.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 12-04-2021, 11:49
W Chinach 80 proc. mleka sprzedaje się przez internet (wideo)
Małgorzata Cebelińska, Mlekpol /fot. PTWP
  • Mlekpol docenia znaczenie kanału e-commerce w sprzedaży nabiału
  • Liderem handlu mlekiem płynnym przez internet są Chiny
  • Mlekpol stworzył marki specjalnie na potrzeby eksportu

Zaznacza, że przy tym wzroście, cyfry bazowe były bardzo niskie. - Jednak przede wszystkim musimy pamiętać, że młode pokolenie, które wytycza i wyznacza trendy, ma już zupełnie inne preferencje zakupowe. To w nich upatrujemy beneficjentów usługi i wiemy, że to się będzie rozwijać - mówi Małgorzata Cebelińska. Dodaje, że Mlekpol chce się rozwijać razem ze swoimi odbiorcami.

- Chcemy rozwijać i stwarzać okazje zakupowe nie tylko dla produktów trwałych, które można przechowywać w temperaturze pokojowej, ale także dla produktów chłodniczych. Obserwujemy jak to odbywa się za granicą - mam tu na myśli przede wszystkim Chiny, gdzie 80 proc. zakupów mleka płynnego odbywa się przez internet. Pod tym względem jest duża przepaść pomiędzy tym co się dzieje w Europie a w Azji - mówi dyrektor handlowa Mlekpolu.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Zdobywamy doświadczenie obserwując jak to się odbywa w innych krajach - jak wyglądają działania promocyjne, jak pozyskanie nowych klientów. Współpracujemy z wybranymi partnerami na największych platformach, które słyną ze sprzedaży żywności i nie tylko w sprzedaży naszej flagowej marki Łaciate, która jest już dobrze znana Chińczykom, ale także z markami, które stworzyliśmy specjalnie na potrzeby eksportu - mówi dyrektor Cebelińska.

Jak dodaje, Mlekpol robi to skutecznie i wyciąga wnioski. - Dla przykładu platforma JD, która w Chinach słynie ze sprzedaży żywności i jest liderem B2C, korzysta z niej już 300 mln aktywnych użytkowników. Wierzę, że sprzedaż e-commerce jest nieunikniona w krajach europejskich i w Polsce również.

 

Jesteś producentem nabiału? Chcesz sprzedać lub kupić mleko płynne? Dodaj swoje ogłoszenie kupna/sprzedaży w naszym nowym serwisie Giełda Rolna!

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!