Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

W tym roku Mlekovita zainwestuje ponad 100 mln złotych

W 2015 roku na inwestycje we wszystkie posiadane zakłady chcemy – szacunkowo – wydać łącznie ponad 100 milionów złotych. Każdą złotówkę zarobioną przeznaczamy na rozwój firmy, nie na konsumpcję – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-09-2015, 15:31
W tym roku Mlekovita zainwestuje ponad 100 mln złotych
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity /fot.żelaznastudio

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Prezes podkreśla, że obecnie spółdzielnia koncentruje się na inwestycjach w już posiadane zakłady. - Chcemy wszystko zharmonizować. Mamy zakłady, których możliwości przerobu można jeszcze znacznie zwiększyć. W ciągu kilku lat planujemy zwiększyć przerób mleka o kilka milionów litrów. Teraz liczy się koszt produkcji. Aby był niski, produkcja musi mieć dużą skalę. Mamy coraz lepsze drogi, znakomite cysterny, więc można mleko dowieźć z dalszej odległości – wymienia Dariusz Sapiński.

Co istotne, zaznaczył iż, Mlekovita rezygnuje teraz z przejęć na korzyść unowocześnienia i pełnego wykorzystania potencjału zakładów już posiadanych. - Kiedyś w każdym powiecie, w każdej mieścinie była mleczarnia. Teraz wszystko się zmieniło. W skali kraju wystarczy kilkadziesiąt dobrych zakładów. Już nie trzeba setek. Tylko trzeba je doposażyć i unowocześnić – podkreśla szef Mlekovity.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • małorolny 2015-09-23 21:26:24

    a podobno jest kryzys na rynku mleka

    Odpowiedz
  • Mleczarz 2015-09-24 07:28:45

    Kryzys to bajka dla rolników i pracowników mlekovity. Wyda 100mln zł a nie ma porządnych magazynów i całej logistyki w mazowiecku wstyd aby taka firma działała jak w latach 90-tych. :D W dłuższym okresie czasu ten burdel w tej firmie może stać się na tyle nie efektywny że znaczek mlekovity na zawsze może zniknąć z półek sklepów.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!