Wiceprezes Rotr: Sektor HoReCa korzysta również z produktów mleczarskich
Trudno jest ocenić jaki jest udział sektora HoReCa w polskim rynku mleka. Pewne jest jednak, iż restauracje, pizzerie czy kawiarnie w jakimś stopniu muszą korzystać z nabiału - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Sławomir Cichacki, wiceprezes ROTR Spółdzielni Mleczarskiej w Rypinie.
- W pizzeriach używa się sera mozzarella, w kawiarniach i restauracjach wykorzystuje się mleko, śmietanki, jogurty... Mając na względzie dynamiczny rozwój HoReCa jaki obserwujemy w naszym kraju, potencjał tego rynku dla branży mleczarskiej należy ocenić jako bardzo obiecujący - mówi Sławomir Cichacki.
Przypomina, że Spółdzielnia Mleczarska ROTR działa w sektorze HoReCa od kilku lat, a zaczynała od produkcji kilku wyrobów pod markami sieci Makro Cash and Carry.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Następnie stworzyliśmy specjalną, dedykowaną temu sektorowi markę: Blanco Rotr. Aktualnie pod tą marką sprzedajemy: ser mozzarella, śmietanę w wiaderkach, jogurt typu greckiego, mleko i śmietanki UHT w opakowaniach o pojemnościach: 1, 5,10 litrów - informuje wiceprezes spółdzielni.
- Najbardziej popularnym produktem jest natomiast Mleko dla Baristów. Jesteśmy jedynym producentem tego typu mleka w Polsce - dodaje.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.