Wiceprezes SM Lazur: e-commerce daje większe możliwości sprzedaży niż współpraca z sieciami handlowymi (wideo)
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 28-11-2018, 13:41
Rozwój e-commerce w mleczarstwie jest znikomy. Największą barierą jest dystrybucja – powiedział Krzysztof Wróblewski, wiceprezes SM Lazur.

Krzysztof Wróblewski, wiceprezes SM Lazur
- Mamy pewne plany odnośnie sprzedaży internetowej i będziemy do tego dążyć. Myślę, że niebawem nastąpi duża ekspansja – mówi Krzysztof Wróblewski. Jego zdaniem e-commerce daje duże możliwości sprzedaży, większe niż producent uzyskuje przez współprace z sieciami handlowymi.
- Myślę, że w ciągu 2-3 lat nastąpi znaczna ekspansja rynku e-commerce i dynamiczny rozwój sprzedaży tym kanałem – mówi wiceprezes SM Lazur.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Sklepy stacjonarne bez szans w starciu z internetem. Klienci za nimi nie przepadają
-
Q-commerce w Polsce. Czego oczekują klienci od szybkiej dostawy?
-
Rosyjska filia Google'a ogłosiła bankructwo
-
7 grzechów głównych e-handlu. Z tych powodów porzucamy e-sklepy
-
InPost z nową usługą. Chce ograniczyć ilość kartonowych śmieci
-
Rozwój e-commerce spowodował boom magazynowy
-
Polskie firmy rozwijają e-handel
-
mięso na wtorek
Mięsna Paczka: Chcemy rosnąć bez chodzenia na skróty
-
Rynek pracy w e-commerce. Kogo szukają pracodawcy i co mają do zaoferowania?
-
Mięsna Paczka: Chcemy dotrzeć do 100 tysięcy polskich rodzin (wywiad)
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
subskrybuj portalspozywczy.pl
komentarze (1)
Panie Prezesie Zapraszam na hurtum.pl - możliwość rozpoczęcia sprzedaży e-commerce na rynku hurtowym w ciągu 15 minut
Odpowiedz