Wiceprezes Spomleku: Kluczem sukcesu na rynku USA jest dobry partner handlowy
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 15-02-2013, 12:03

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Firma, która chce eksportować produkty żywnościowe do USA, musi spełnić szereg wymagań prawnych. Kluczowe jest tu uzyskanie uprawnień FDA (Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków), a także uprawnień eksportowych od Głównego Inspektora Weterynarii. Należy pamiętać też o odpowiednim i zgodnym z miejscowymi wymaganiami znakowaniu produktów - wymienia Paweł Gaca.
- W stawianiu pierwszych kroków na rynku amerykańskim bez wątpienia pomaga też udział w organizowanych tam targach, jak na przykład największe w Stanach Zjednoczonych targi spożywcze Fancy Food. Jest to dobra okazja, aby w krótkim czasie nawiązać wiele kontaktów, co jest niezwykle trudne w tak ogromnym kraju. Jest to również odpowiednie miejsce na promowanie Polski i polskiej żywności - dodaje.
komentarze (0)