Wspólna komunikacja Danone, Nutricia i Żywiec Zdrój. Zmiany w strukturach
- Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
- Data: 22-02-2017, 11:18

Działy komunikacji, relacji zewnętrznych i prawne wszystkich spółek należących do Danone w Polsce, krajach bałtyckich oraz w Skandynawii zostały zorganizowane w nowym Centrum Korporacyjnym (tzw. General Secretary). Celem zmiany jest wdrożenie jednej, spójnej strategii we wszystkich firmach.
Centrum Korporacyjne (GS) wspiera Danone w trzech obszarach: komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz wsparcie komunikacyjne dla budowania wizerunku pracodawcy (employer branding), public affairs, czyli relacje zewnętrzne i organizacje branżowe i regulacje i zgodność z prawem.
Centrum tym kieruje Paweł Kwiatkowski poprzednio pełniący funkcje zarządcze w zakresie spraw korporacyjnych w Grupie SABMiller i Kompanii Piwowarskiej.
Zadaniem zespołu komunikacji jest rozwijanie, wzmacnianie i ochrona reputacji firmy, poprzez nawiązywanie i prowadzenie dialogu z mediami, w tym także budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) oraz komunikację wewnętrzną we wszystkich spółkach Danone.
Za komunikację odpowiedzialna jest Małgorzata Kołodrub, dotychczasowa rzeczniczka Nutricia, która w Centrum Korporacyjnym GS objęła stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji. W jej zespole komunikacją wewnętrzną zajmuje się Joanna Bieżuńska-Szewczyk, Kierownik działu Komunikacji Wewnętrznej, wcześniej odpowiedzialna za ten obszar w spółce Danone, natomiast komunikacją zewnętrzną - Martyna Węgrzyn, Kierownik działu Komunikacji Zewnętrznej, Wizerunku i Eventów, dotychczasowa rzeczniczka spółki Żywiec Zdrój.
Zadaniem zespołu Relacji Zewnętrznych (tzw. Public Affairs) jest wsparcie spółek Danone w obszarze relacji z interesariuszami, z uwzględnieniem odpowiedzialności społecznej i zagadnień naukowych.
Zarządzanie zespołem objęła Ewa Gayny, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych, poprzednio odpowiedzialna za komunikację i relacje zewnętrzne dla spółki Danone (produkty mleczne). W zespole tym Katarzyna Hałat-Zientała pełni funkcje Kierownika ds. Relacji Zewnętrznych i Zrównoważonego Rozwoju (wcześniej koordynator ds. PR w spółce Danone) zaś Patrycja Graczyk - Specjalistki ds. Naukowych i Relacji Zewnętrznych.
W ramach Centrum Korporacyjnego działa także Zespół Prawno - Regulacyjny.
Komunikacja PR marek (Brand PR) nie wchodzi w obszar odpowiedzialność Centrum Korporacyjnego (GS) i pozostaje w spółkach. Zajmować się nią będą: Katarzyna Kosieradzka, Koordynator ds. PR w Danone, Marta Wojciechowska, Kierownik ds. PR w Nutricia, Katarzyna Owsianko, Młodszy Kierownik ds. Komunikacji w Żywiec Zdrój, zespół pod kierownictwem Anny Cywińskiej, Dyrektorki ds. Komunikacji i Relacji Medycznych dla Polski, Rosji, Krajów Bałtyckich oraz Ukrainy, odpowiedzialny za kompleksowe działania komunikacyjne na rzecz firmy Nutricia Medyczna.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Danone jednak opuści Rosję? "Wszystkie opcje są na stole"
-
Nestle, Auchan i Danone wyrzucały pieniądze na badania. A nie potrafią rozpoznać megatrendu...
-
Francuskie koncerny rolno-spożywcze i sieci chcą pozostać w Rosji
-
Miliardy rubli płynące do Rosji. Te koncerny wydawały krocie na reklamę
-
Danone zostaje w Rosji. Szef koncernu broni decyzji: "to wyraz odpowiedzialności wobec dostawców"
-
Coca-Cola i Danone opuszczają jednak rynek rosyjski?
-
Sieci handlowe i marki spożywcze wspierają Ukraińców
-
Danone przekaże specjalistyczną żywność i pół mln zł jako pomoc dla Ukrainy
-
System kaucyjny: Czego zabrakło w projekcie ustawy?
-
mleczna środa
Danone: System kaucyjny dla opakowań mleczarskich to zły pomysł
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (0)