Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Wybrakowane serki w znanej sieci handlowej

  • Autor: INN Poland
  • Data: 13-09-2018, 19:33
Jak podał serwis INN Poland, w sieci Lidl jeden z klientów zauważył, że waga twarożków sprzedawanych pod marką Pilos deklarowana opakowaniu znacząco różni się od rzeczywistej.

Jak czytamy, konsument kupił pięć opakowań twarożku. Zauważył, iż w opakowaniu jest niewielka ilość produktu – pudełko miało być wypełnione zaledwie w połowie. Po zważeniu okazało się, że waga jest mniejsza o niemal jedną czwartą od deklarowanej.

Serwis INN Poland poprosił o komentarz sieć Lidl, która odpowiedziała, że od dostawców wymaga certyfikatów jakościowych, takich jak IFS czy BRC na najwyższym poziomie, a także spełnienia szeregu wymagających kryteriów, także tych dotyczących standardów w procesie produkcyjnym.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Więcej w INN Poland.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!