Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Mleko

Wyniki Grupy Danone lepsze niż przed rokiem

Grupa Danone zwiększyła przychody like-for-like w pierwszym półroczu 2015 roku o 4,6  proc. do 11,4 mld euro z 10,5 mld rok wcześniej. Grupa podtrzymuje swoje cele na cały 2015 rok.

Wyniki Grupy Danone lepsze niż przed rokiem

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 24-07-2015, 14:07

Operacyjna marża handlowa wyniosła 12,12 proc. i była o 53 punkty bazowe wyższa niż rok temu. Przepływy gotówkowe wyniosły zaś 576 mln euro.

- Wzrost sprzedaży w pierwszej połowie roku o 4,6 proc. oraz wzrost marży o  pół punktu procentowego są w pełni zgodne z naszymi planami. Przy wciąż niestabilnym otoczeniu skupiamy się na naszych priorytetach: trwałym wzroście zyskowności, wzmocnieniu naszych marek i dopasowaniu się do potrzeb konsumentów – mówi prezes grupy Danone, Emannuel Faber.

- W Europie, gdzie znacząco wzrosły nasze marże, realizujemy przebudowę naszego segmentu świeżych produktów mlecznych Fresh Dairy Products i koncentrujemy się na warunkach niezbędnych do przywrócenia wzrostu - dodaje.

W Europie przychody like-for-like wzrosły o 2,3 proc. do 4,45 mld euro.

Grupa podtrzymuje swoje cele na cały 2015 rok – spodziewa się wzrostu sprzedaży o między 4 a 5 proc. oraz lekkiego wzrostu marży operacyjnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Danone RSS ALERT    /    wyniki Danone RSS ALERT    /    produkty mleczarskie RSS ALERT    /    Grupa Danone RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.241.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!