- Działalność na rynku rozpoczęliśmy w styczniu 2012 roku, otwierając nasz pierwszy lokal w Kinopolis w Poznaniu. Do dziś mamy osiem kawiarni. Wszystkie zlokalizowane są w centrach handlowych - informuje.

Lokale mają powierzchnię średnio 40-50 mkw. W niektórych galeriach funkcjonują mniejsze punkty sprzedażowe, tzw. wyspy, zajmujące ok. 20-30 mkw. Yogoland oferuje klientom kilkanaście smaków mrożonych jogurtów, które łączyć można z wybranymi dodatkami, takim jak owoce, bakalie i polewy. Oferta poszerzona jest o owocowe smoothies, mleczne shake'i, granity i mrożone kawy.

Jogurt mrożony wymyślono w Korei Południowej. Tam też znajduje się ponad 1000 punktów sprzedaży. Dużą popularnością produkty te cieszą się również w USA, gdzie obecnie jest ponad 500 "yogurt shop-ów".

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl