• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Zielona Budka zapowiada ostrą walkę o zwiększenie udziału w rynku lodów

Znany producent lodów ma nową strategię rozwoju na 2009 r. firma chce wrócić do korzeni marki i planuje intensywną walkę o większe udziały rynkowe.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 31-03-2009, 22:04
Zielona Budka zapowiada ostrą walkę o zwiększenie udziału w rynku lodów

W ubiegłym roku grupa podjęła decyzję o zasadniczej zmianie strategii Zielonej Budki na polskim rynku i zintensyfikowaniu walki o większe udziały rynkowe.

Nowa strategia, przyjęta na sezon 2009, opiera się na kilku kluczowych założeniach m.in. powrocie do korzeni marki - najwyższej jakości lodów produkowanych z najlepszych składników, optymalizacji oferty produktowej oraz intensyfikacji działań związanych z rozszerzaniem sieci sprzedaży.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- W ostatnim czasie zainwestowaliśmy znaczne środki w szeroko rozumianą poprawę jakości naszych produktów - od lepszych, naturalnych składników, po najwyższej jakości opakowania. Same tylko prace nad modernizacją opakowań kosztowały około 1 mln zł. - wyjaśnia Zbigniew Ciaś, Chief Sales and Marketing Operations w firmie Zielona Budka (Mielec) Sp. z o.o.

W ostatnich latach nowy właściciel Grupa R&R przeznaczyła także znaczne nakłady finansowe na rozbudowę potencjału produkcyjnego fabryki w Mielcu, co pozwala firmie obecnie produkować nowe rodzaje lodów, także w unikalnych na rynku technologiach.
- Ze względu na zbliżający się sezon wiosenno-letni, inwestujemy znaczne środki w sprzęt chłodniczy służący dystrybucji naszych produktów oraz w działania wspierające sprzedaż. Ten rok będzie dla Zielonej Budki wyjątkowy, „podjęliśmy wyzwanie" rzucone przez konkurencję i będziemy walczyć o umocnienie pozycji firmy na rynku - mówi Zbigniew Ciaś.

Zielona Budka od ponad 60 lat jest jedną z najbardziej rozpoznawanych marek lodów na polskim rynku. Od czterech lat właścicielem firmy jest angielska grupa R&R Ice Cream Company z Wielkiej Brytanii (wcześniej Roncadin Niemcy).

Zbigniew Ciaś dołączył zarządu firmy Zielona Budka w czerwcu 2008 r., obejmując jednocześnie w spółce stanowisko Chief Sales and Marketing Operations. To właśnie on jest autorem nowej strategii promocyjnej i produktowej firmy, którą Zielona Budka będzie realizowała w sezonie 2009.

Zbigniew Ciaś przed przejściem do Zielonej Budki był prezesem zarządu firmy Polski Ogród, spółki córki koncernu Hortex Holding SA.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!