Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Zmiany w zarządzie Funduszu Promocji Mleka

Jak dowiedział się portalspożywczy.pl dziś zmienił się skład komisji zarządzającej Funduszem Promocji Mleka.

Zmiany w zarządzie Funduszu Promocji Mleka
Agnieszka Maliszewska

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 25-06-2020, 13:41

Dziś odbyło się posiedzenie Komisji Zarządzającej Funduszem Promocji Mleka. Pierwsze po dłuższej przerwie wywołanej COVID19. Spotkaniu przewodniczył Pan Krzysztof Banach. Na dzisiejszym posiedzeniu komisji zarządzającej Funduszem Promocji Mleka ze stanowiska sekretarza komisji odwołany został Pan Jan Zwoliński, a powołana została ponownie Agnieszka Maliszewska, dyr. biura Polskiej Izby Mleka, która została odwołana w lutym tego roku.

Komisja przyznała również Polskiej Izbie Mleka środki na kontynuacje programu promocyjnego Dzieciaki Mleczaki skierowanego do przedszkoli. Chodzi o kwotę około 100 tysięcy złotych.

- Komisja przyznała również Polskie Izbie Mleka 50 tys. na opracowanie oceny skutków dla polskiego sektora mleczarskiego unijnej strategii Od pola do stołu. Do tego projektu zaprosimy grono ekspertów, z jakimi od lat współpracuje PIM, mam tu na myśli m.in. Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, SGGW, Uniwersytetu Warmińsko-Mazurksiego i innych. Na pewno w tym gronie znaleźć się muszą praktycy, przedstawiciele różnych zakładów i spółdzielni mleczarskich - dodała Agnieszka Maliszewska, dyr. PIM w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Agnieszka Maliszewska RSS ALERT    /    Fundusz Promocji Mleka RSS ALERT    /    Dzieciaki Mleczaki RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • czas mija 2020-06-26 12:47:16
    czas na nowe twarze, nowe pomysły i energię...Pani Agnieszko dziękujemy za dotychczasową "pracę" i prosze realizować się gdzie indziej
    • Pani Agnieszka 2020-07-01 18:53:40
      jakieś konkretne propozycje? :)
  • jasio 2020-06-29 08:09:16
    Jak to jest że sami sobie przyznają pieniądze A chęć bycia u władzy jest ponad wszystko Obserwuje to wszystko i mam taki pogląd że liczy się tylko kasa a działanie na rzecz promocji mleka to przypadkowe działanie . Jak można zachęcać dzieci do picia czegoś co ma 1,5 % tłuszczu i jeszcze to nazywać mlekiem Ludzie zastanówcie się co Wy robicie - "wysokiej klasy specjaliści " od brania kasy bez poważania jasio

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.238.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!