• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Zmienił się kosztyk zakupów nabiałowych

Pandemia zamieszała w kanałach dystrybucji, ale też pokazała, że gotowanie w domu, „eksperymentowanie” w kuchni stało się nie tylko koniecznością, ale tez ogromna przyjemnością. Oczywiście w całej sytuacji największy problem w początkowym etapie odczuły firmy, których produkcja nastawiona była na sektor HoReCa w znacznej części - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 20-04-2021, 13:02
Zmienił się kosztyk zakupów nabiałowych
Agnieszka Maliszewska
  • Firmy produkujące dla HoReCa szybko zmieniły swoje oferty.
  • Konsumenci zaczęli robić więcej zakupów przez internet.
  • Koszyk zakupowy świadczy, że Polacy polubili gotowanie w domu

- Te spółdzielnie rzeczywiście odnotowały spadek sprzedaży, ale szybko zmieniły swoje oferty i dziś zupełnie dobrze oceniają 2020 rok - zauważa.

Zmianą w zachowaniach konsumentów, jest to, że  zaczęli robić więcej zakupów przez internet. - Oczywiście daleko nam jeszcze do takiego rynku sprzedaży internetowej, jak to mamy np. w Chinach, ale coraz więcej osób wybrało właśnie ten kanał dokonywania zakupów. Ale cały czas jesteśmy tradycjonalistami i lubimy zakupy w sklepach tradycyjnych - ocenia Agnieszka Maliszewska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- To co zaobserwowaliśmy w czasie pandemii dużo częściej konsumenci sięgali po śmietany, produkty fermentowane, masło. To może świadczyć, że polubiliśmy gotowanie w domu. Popularne stały się blogi i portale kulinarne, dlatego część naszych firm natychmiast to wykorzystała oferując konsumentom szereg publikacji czy filmów o tematyce kulinarnej z wykorzystaniem mlecznych produktów do przygotowywania posiłków w domu. To także świadczy o tym, że zakłady mleczarskie doskonale śledzą trendy i zachowania konsumenckie dostosowując swoją ofertę do oczekiwań rynku - podkreśla dyrektor PIM.

Jesteś producentem nabiału (np. sera)? Chcesz sprzedać lub kupić mleko? Dodaj swoje ogłoszenie kupna/sprzedaży w naszym nowym serwisie Giełda Rolna!

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!