Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Znakowanie produktów mleczarskich jest wynikiem trendów konsumenckich

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 03-04-2017, 12:48
Warto zwrócić uwagę na znakowanie produktów mleczarskich, które jest wynikiem trendów konsumenckich – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Edward Bajko, prezes Spomleku.
Znakowanie produktów mleczarskich jest wynikiem trendów konsumenckich
Edward Bajko /fot. Spomlek

- „ Bez laktozy” , „ bez glutenu”, „ bez cukru” – to hasła, które widnieją już chyba na większości produktach. Dla ludzi z branży spożywczej wydaje się to głupie, bo po co pisać na serze „bez laktozy”, jak on nigdy tej laktozy nie miał, albo „bez glutenu” jak ten występuje tylko w ziarnach zbóż, a nie w mleku – mówi prezes Bajko.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zwraca uwagę, że to jednak wiedzą ludzie, którzy pracują w danej branży i nieliczni, którzy się tym interesują. - Konsument gdzieś słyszał, że gluten uczula, więc przy wyborze produktu przypomina sobie hasło i wybiera ten „bez glutenu”, dlatego mleczarnie wybierają prostszą drogę i zamiast edukować konsumenta (co również powinno być realizowane przez organizacje mleczarskie w społecznych kampaniach) dają informację na opakowaniu „bez…” z nadzieją, że skuszą tym klienta – mówi Edward Bajko.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!