Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mleko

Zott obserwuje zmiany na rynku i podąża za nimi

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz
  • Data: 23-11-2021, 18:04
  • Aktualizacja: 24-11-2021, 08:03
O zmianach w strukturze firmy Zott i o tych zachodzących i obserwowanych na rynku rozmawiamy z Małgorzatą Bogdan z firmy Zott Polska.
Zott obserwuje zmiany na rynku i podąża za nimi
mleczna środa
Zakład Zott /fot. Zott

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Czy firma obserwuje jakieś zmiany na rynku galanterii mleczarskiej, w szczególności jogurtów?

Na rynku jogurtów owocowych obserwujemy ogólną tendencję spadkową przy wzroście segmentu jogurtów owocowych bez dodatku cukrów. Znaczny udział ma w nim marka Jogobella ze swoją linią bez dodatku cukrów, w ramach której konsumenci mają aż osiem smaków do wyboru. Widzimy także trend wzrostowy rynku jogurtów naturalnych.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!