Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Mleko

Zott utrzymuje strategię i sukcesywnie wdraża nowe produkty

Pojawienie się pandemii Covid-19 było odczuwalne z różnym nasileniem w niemal każdej branży. Przez ostatnich kilka miesięcy sprzedaż nabiału charakteryzowała się zmienną dynamiką zakupów. W początkowej fazie notowaliśmy wzrosty, następnie tendencja ta się odwróciła. W ten sposób pierwsze półrocze można było zamknąć ze względnie stabilnym wynikiem – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl dr Małgorzata Bogdan, specjalista ds. komunikacji Zott Polska.

Zott utrzymuje strategię i sukcesywnie wdraża nowe produkty
mleczna środa
Zott sukcesywnie wdraża nowe produkty; fot. shutterstock.com

Autor: RW, portalspozywczy.pl
Data: 11-08-2020, 14:13

Zwraca uwagę, że struktura sprzedaży, a zatem i rynku galanterii mleczarskiej, uległa istotnym zmianom. - Zauważamy, że obecnie im bardziej dany produkt mieści się kategorii tzw. impulsowych, tym trudniejsza jego sprzedaż, a dzieje się tak głównie dlatego, że konsumenci bardzo rzadko robią zakupy z całymi rodzinami. Ponadto detaliści zweryfikowali portfolio produktów oferowanych konsumentom na rzecz największych marek w najważniejszych segmentach – mówi Małgorzata Bogdan.

Zapytana, jak Zott przygotowuje się do sezonu jesienno-zimowego, powiedziała iż sytuacja na rynku produktów spożywczych wymaga stałej uwagi producentów żywności. Na razie nie wpłynęła ona na zmiany w naszych planach sprzedażowo-marketingowych.

- Utrzymujemy przyjętą strategię i sukcesywnie wdrażamy nowe produkty, które odpowiadają potrzebom konsumentów. W związku z dobrą dynamiką sprzedaży jogurtów Jogobella bez cukrów uzupełniliśmy ofertę o kolejne smaki: pieczonego jabłka, jagody, ananasa z bananem oraz maliny. Od pewnego czasu też poszerzamy portfolio naszych marek o propozycje proteinowe. Do wysokobiałkowego jogurtu naturalnego Primo i napoju mlecznego Zott Protein Drink dołącza Jogobella. Jogurt owocowy Jogobella + Protein wkrótce trafi na półki sklepowe w czterech smakach: truskawki, brzoskwini, jagody oraz ananasa – mówi nasz rozmówca.

Część ekspertów obawia się tzw. II fali koronawirusa. Czy Zott w jakiś sposób się przygotowuje do takiej możliwości? - Środki bezpieczeństwa oraz strategia sprzedażowo - marketingowa wdrożone wraz z nastaniem pandemii w firmie Zott, sprawdziły się dobrze. Zamierzamy zatem konsekwentnie przy nich pozostać i z umiarkowanym optymizmem patrzymy w przyszłość – odpowiada Małgorzata Bogdan.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Małgorzata Bogdan RSS ALERT    /    Zott RSS ALERT    /    mleczna środa RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • odyn 2020-08-19 18:47:22
    cukry b.wysokie po ryzu a mleku zott , dziwnie bardzo wysokiiie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.248.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!