Zott utrzymuje strategię i sukcesywnie wdraża nowe produkty
- Autor: RW, portalspozywczy.pl
- Data: 12-08-2020, 07:37

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zwraca uwagę, że struktura sprzedaży, a zatem i rynku galanterii mleczarskiej, uległa istotnym zmianom. - Zauważamy, że obecnie im bardziej dany produkt mieści się kategorii tzw. impulsowych, tym trudniejsza jego sprzedaż, a dzieje się tak głównie dlatego, że konsumenci bardzo rzadko robią zakupy z całymi rodzinami. Ponadto detaliści zweryfikowali portfolio produktów oferowanych konsumentom na rzecz największych marek w najważniejszych segmentach – mówi Małgorzata Bogdan.
Zapytana, jak Zott przygotowuje się do sezonu jesienno-zimowego, powiedziała iż sytuacja na rynku produktów spożywczych wymaga stałej uwagi producentów żywności. Na razie nie wpłynęła ona na zmiany w naszych planach sprzedażowo-marketingowych.
komentarze (1)
cukry b.wysokie po ryzu a mleku zott , dziwnie bardzo wysokiiie
Odpowiedz