Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

ZPPM opracuje strategię dla polskiego mleczarstwa

Jak dowiedział się portalspożywczy.pl, Związek Polskich Przetwórców Mleka, jako jedyna organizacja mleczarska, otrzymała środki z Funduszu Promocji Mleka na przygotowanie uaktualnionej wersji strategii promocji dla sektora mleczarskiego.

ZPPM opracuje strategię dla polskiego mleczarstwa

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
Data: 30-03-2010, 12:53

Prezes ZPPM Marcin Hydzik planuje zaproszenie do prac nad strategią przedstawicieli pozostałych organizacji mleczarskich, a także specjalistów z zakresu PR i promocji. - Chcemy stworzyć strategię, która będzie określać na co należy przeznaczać pieniądze z funduszy unijnych i krajowych, tak, aby nie były one kierowane na działania, które z promocją nie mają wiele wspólnego i nie oznaczają wartości dodanej dla naszego sektora - mówi Marcin Hydzik.

- Moim zamierzeniem jest pomoc w stworzeniu marki polskiej, rozpoznawalnej w Unii Europejskiej i na rynkach trzecich, która stworzyłaby szansę na rozwój eksportu dla polskich zakładów. Strategia miałaby również na celu uporządkowanie działań, jakie obecnie są prowadzone w sferze promocji - mówi prezes ZPPM-u.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Oczywiście nie będzie ona zastępowała kampanii promocyjnych poszczególnych zakładów mleczarskich, ale będzie ich uzupełnieniem na poziomie krajowym i, co bardzo ważne, międzynarodowym. Przyznanie tych środków właśnie naszemu Związkowi traktujemy jako wyraz uznania dla dotychczasowych prac nad strategią dla sektora mleczarskiego, jak i potwierdzenie naszych starań, aby taką strategię na bieżąco uaktualniać w zależności od wymogów rynku - dodaje szef Związku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Hydzik RSS ALERT    /    strategia rozwoju mleczarstwa RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT    /    promocja mleczarstwa RSS ALERT

KOMENTARZE (7)

  • Obserwator 2010-03-30 13:38:09
    To szansa i wyzwanie Panie Marcinie. Cieszę się i trzymam kciuki za realizacje projektu.
  • KKrajewski Instytut.Mleczarstwa 2010-03-30 17:07:31
    Potrzebna jest strategia ale przede wszystkim integracja środowiska mleczarskiego wokół tego celu! Nie sztuka jest opracowanie strategii ale jej wdrożenie! Bez autorytetu w branży mleczarskiej i dobrych kontaktów z rządem jest to zajęcie akademickie! Dwa razy to robiłem z dobrym skutkiem, potem nikomu się nie udało! Życzę powodzenia i jestem do dyspozycji
  • L'Osservatore 2010-03-30 20:45:33
    Na pewno integracja nastąpi wokół prezesa Hydzika, na pewno :-))
  • Pytacz 2010-03-31 08:06:46
    Już jedną strategię ZPPM stworzył. I co?????
  • M. 2010-03-31 08:08:43
    A czy to będzie taka sama strategia jak ratowania lotnisk na jakich pracowała Pan Prezes?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.177.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!