Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

5 trendów na rynku herbaty w 2020 r.

Producenci coraz częściej wprowadzają do swojej oferty innowacyjne produkty roślinne, promujące wyraźne korzyści dla zdrowia. Ten kierunek obrały m.in. firmy herbaciane. Jak wynika z badań zagranicznych mediów i przeglądu rynkowych trendów, herbata ma nie tylko smakować, ale przede wszystkim pozytywnie wpływać na ludzki organizm. W związku z tym przedstawiamy 5 znaczących trendów według Marii Uspenski z The Tea Spot na rynku herbaty w 2020 r.

5 trendów na rynku herbaty w 2020 r.
casualowy piątek
Casualowy piątek: Pięć trendów na rynku herbaty w 2020 r, fot. unsplash / canva

W artykule dla portalu beveragedaily.com Maria Uspenski z The Tea Spot zwraca uwagę przede wszystkim na wartości płynące z wypijanych przez konsumentów herbat i oddziaływania na ludzki organizm.

1.  Adaptogeny ważnym składnikiem herbaty

Pierwszym czynnikiem, który wymienia autorka artykułu są adaptogeny, które wspomagają odporność organizmu na stres, niepokój i wyczerpanie. O ile herbaty z kurkumą są już popularne na rynku, to coraz częstszym składnikiem naparów powinny stawać się rośliny o podobnych właściwościach do kurkumy jak np. tulsi czy maca.

– Kurkuma, po hibiskusie, mięcie pieprzowej, rumianku i imbirze, w ciągu ostatnich trzech lat stała się piątym najlepiej sprzedającym się składnikiem ziołowym w herbatach Ameryki Północnej. Ale czy słyszeliście o tulsi, ashwagandzie, rodioli i mace? Wszystkie te zioła, podobnie jak kurkuma, należą do klasy roślin zwanych adaptogenami, które mają pomóc w zarządzaniu reakcją na stres fizyczny i psychiczny i pomagają szybko wrócić do formy, zwłaszcza w dzisiejszym zabieganym świecie – tłumaczy Maria Uspenski.

Zdaniem Evangelousa Evangelou, prezesa Herbapolu, konsumenci coraz częściej sięgają po produkty, które korzystnie wpływają na organizm oraz wspierają jego codzienne funkcjonowanie.

– Popularny trend zdrowego żywienia i zdrowego stylu życia cieszy się dużym zainteresowaniem, szczególnie wśród młodszego pokolenia. Naszą rolą, jako producentów, jest nie tylko odpowiadanie na te potrzeby, ale też uważne przyglądanie się światowym trendom i proponowanie polskim konsumentom rozwiązań jak najbardziej dopasowanych do ich oczekiwań – mówi.

2. Herbata z kannabidiolem przechodzi do mainstreamu

Kannabidiol (CBD) jest niepsychoaktywnym związkiem konopi indyjskich, a jego działania pomagają w walce z bólem i stanami zapalnymi w ośrodkowym układzie nerwowym. Zdaniem ekspertki herbata CBD może stać się uspokajającym rytuałem, który pomaga rozluźnić ciało, wyciszyć umysł. Maria Uspenski prognozuje, że herbaty CBD będą hitem 2020 roku. 

3. Olejki eteryczne i aromaterapia idealnie łączą się z herbatą

więcej informacji:

casualowy piątek RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT    /    trendy 2020 RSS ALERT    /    Evangelos Evangelou RSS ALERT    /    Herbapol Lublin RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • ladyaga 2020-02-25 15:20:40
    niezależnie od trendu ja zawsze cenię sobie herbatę na odporność z fito apteki - u mnie sprawdza się genialnie!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.30.155
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!