Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

5 trendów na rynku herbaty w 2020 r.

Strona 3 z 3

Coraz większą popularność herbaty w gastronomii dostrzega także Evangelos Evangelou.

– Można powiedzieć, że na przestrzeni ostatnich kilku lat zmieniła się rola herbaty i jej postrzeganie przez konsumentów. Oprócz oczywistego aspektu, jakim jest smak, dostrzegamy coraz więcej korzyści, jakie może nieść ze sobą jej regularne spożywanie. Od lat obserwujemy też, że herbata dla wielu Polaków stała się nieodłącznym elementem dnia, bez względu na porę roku. Dlatego dbamy o to, by nasze produkty wpisywały się w zmieniający się tryb życia konsumentów i ich upodobania. Obserwujemy również większą chęć spożywania posiłków poza domem. Rynek HoReCa rośnie sukcesywnie rok do roku o kilka procent. Dlatego w 2017 roku poszerzyliśmy dystrybucję o kanał HoReCa oferując dedykowane temu sektorowi linie herbat: Breakfast i Premium – podkreśla prezes Herbapolu.

Rośnie świadomość konsumentów na temat zdrowego odżywiania, a przez to zmieniają się ich preferencje co do herbaty. W odpowiedzi na to producenci herbat urozmaicają i udoskonalają swoje oferty. Czas pokaże, jak wymienione powyżej trendy wpłyną na segment herbaty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

casualowy piątek RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT    /    trendy 2020 RSS ALERT    /    Evangelos Evangelou RSS ALERT    /    Herbapol Lublin RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • ladyaga 2020-02-25 15:20:40
    niezależnie od trendu ja zawsze cenię sobie herbatę na odporność z fito apteki - u mnie sprawdza się genialnie!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!