"A Ty? Co masz pod kapslem?” - nowa kampania Tymbarku
- Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
- Data: 10-07-2020, 12:37

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W odkrywających go bohaterach wywołuje spontaniczne reakcje. Dzięki trafnym hasełkom pociesza, motywuje, bawi lub po prostu „w punkt” komentuje wydarzenia. Bo każde hasełko spod kapsla ma moc wyzwalania pozytywnych emocji. Wystarczy zerknąć, by na twarzy pojawił się uśmiech.
Wszystkie materiały w kampanii spaja hasło: „A Ty? Co masz pod kapslem?”. To pytanie słyszymy bardzo często od towarzyszących nam osób, gdy sięgamy po napój Tymbarku. Po otwarciu butelki nasz wyraz twarzy momentalnie się zmienia. Odrywanie i dzielenie się hasłem spod kapsli stało się naturalne i dla wielu stanowi pozytywny rytuał.
komentarze (0)