Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Agencja wypromuje kawę jako zdrowy napój

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-05-2021, 15:17
Głównym celem działań M&CC jest zmiana sposobu postrzegania kawy - w oparciu o dane naukowe. Motywem przewodnim prowadzonych aktywności będzie hasło „Od 3 do 5 filiżanek kawy dziennie. Codziennie. Dla zdrowia.”
Agencja wypromuje kawę jako zdrowy napój
M&CC chce zmienić sposób postrzegania kawy; fot. shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

  • Polacy pija ma kawy na tle Europy - 2 filiżanki dziennie
  • Główną barierą w zwiększeniu konsumpcji kawy w Polsce jest jej negatywne postrzeganie w kontekście zdrowia przez ponad 40% Polaków
Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!