Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Ahmad Tea: Brakuje herbaciarni, gdzie konsument miałby szansę zapoznać się z rytuałem parzenia

Moda na zdrowe odżywianie sprawiła, że wzrosło zainteresowanie m.in. herbatą. Konsumenci przykuwają ogromną uwagę nie tylko do tego co jedzą, ale także co piją. Ważne jest pochodzenie herbaty, jej skład, a także przygotowanie i sposób podania, tak aby móc się cieszyć jej pełnym smakiem. Dużą rolę w tym przypadku odgrywają restauracje i kawiarnie. Spożywanie herbaty w lokalach przekłada się wybór przez konsumentów odpowiedniego rodzaju herbaty podczas robienia zakupów do domu.

Ahmad Tea: Brakuje herbaciarni, gdzie konsument miałby szansę zapoznać się z rytuałem parzenia
fot. materiały prasowe

Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
Data: 05-05-2017, 15:55

 – Herbata serwowana w lokalach gastronomicznych jest ważnym elementem kształtowania kultury picia tego naparu. Niestety jednak w wielu polskich kawiarniach czy restauracjach często nie przykłada się dużej wagi do herbacianych obyczajów. Często podaje się klientowi przestudzoną wodę w filiżance wraz z saszetką herbaty. Taki sposób niestety nie gwarantuje uzyskania szlachetnego naparu. Brakuje też herbaciarni, gdzie konsument miałby szansę zapoznać się z rytuałem parzenia, nauczyć się różnych sposobów konsumpcji. Na szczęście wraz z trendem świadomego żywienia pojawia się coraz więcej osób zainteresowanych wiedzą na temat zwyczajów i właściwości naparu. Aktywnie poszukują informacji na ten temat, zaopatrują się w niezbędne akcesoria do parzenia i częstokroć wybierają wysokogatunkowe herbaty. Mam nadzieję, że to spowoduje większą troskę o jakość podawanej herbaty również wśród właścicieli lokali gastronomicznych – oceniła Ewa Spychała, Marketing Manager marki Ahmad Tea.

Herbaciarnie, producenci, a przede wszystkim sami konsumenci mają największy wpływ na trendy pojawiające się na rynku i na kierunek, w którym rozwija się segment herbaty w Polsce.

– Od lat preferujemy herbatę czarną. Rośnie również zainteresowanie herbatami zielonymi oraz funkcjonalnymi. W herbatach szukamy bowiem recepty na stres, nadwagę czy problemy żołądkowe. Specjalne mieszanki herbat mają nas także pobudzać i zastępować kawę. Ma to wpływ na asortyment producentów. Naszym klientom oferujemy m.in. English Tea No. 1. Jest to mieszanka skomponowana z czarnych, wysokogatunkowych herbat pochodzących z Asamu, Sri Lanki i Kenii. Natomiast jeżeli chodzi o herbaty inne niż klasyczne to proponujemy herbaty zielone, a konkretnie Green Tea Pure - oraz  Jasmeen Green Tea – dodała Ewa Spychała.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ahmad Tea RSS ALERT    /    Ahmad Tea London RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    herbaty RSS ALERT    /    herbaciarnie RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT    /    rynek herbaty 2017 RSS ALERT    /    herbata czarna RSS ALERT    /    herbata zielona RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!