Ahmad Tea: Spodziewamy się sezonowego wzrostu obrotów
– W kategorii herbat spodziewamy się sezonowego wzrostu obrotów. Jako spółka działająca w różnych obszarach stawiamy na zrównoważony, długookresowy wzrost i w związku z tym spodziewamy się, że cała spółka rok zakończy wzrostem obrotów – wyjaśnia Ewa Spychała, marketing manager Levant Foods, dystrybutora herbat Ahmad Tea.

Sezon jesienno-zimowy jest najważniejszych okresem dla producentów herbaty. Marka Ahmad Tea postawiła w swojej ofercie na najbliższe miesiące na sprawdzone od lat propozycje.
–W Ahmad Tea nie przewidujemy istotnych zmian w asortymencie. Od wielu lat stawiamy na takie klasyki jak mieszanki English Tea No1 czy English Breakfast, a klasyka, jak wiadomo, nie lubi rewolucji. W okresie sezonu zimowego oferujemy, jak co roku, więcej pozycji prezentowych – eleganckich puszek i innych ciekawych opakowań nawiązujących do tematyki zimowo – świątecznej –tłumaczy Ewa Spychała,
Jaki mówi marketing manager Levant Foods, spółka adekwatnie do pory roku, w której herbata cieszy się największą popularnością, liczy na sezonowy wzrost obrotów.
– W kategorii herbat spodziewamy się sezonowego wzrostu obrotów. Jako spółka działająca w różnych obszarach stawiamy na zrównoważony, długookresowy wzrost i w związku z tym spodziewamy się, że cała spółka rok zakończy wzrostem obrotów – dodaje Ewa Spychała.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.