Ahmad Tea wejdzie w kategorię napojów ice tea?
- Temat herbat mrożonych pod marką Ahmad Tea jest cały czas otwarty. Przyglądamy się uważnie rozwojowi tej kategorii i działaniom firm obecnych na rynku z produktem typu "ice tea". Uważamy, że dobrze jest oprzeć ten produkt na marce herbacianej znanej konsumentom, dlatego zdobywając coraz szerszą grupę odbiorców nie wykluczamy pojawienia się produktów tego typu pod marką Ahmad Tea - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomasz Walczak, Key Account Manager w firmie Levant, która jest dystrybutorem Ahmad Tea London w Polsce.

Herbata, jak każdy napój spożywany na gorąco, cechuje znaczna sezonowość sprzedaży. - Jesień i zima to czas na napoje ciepłe w tym herbatę, głównie czarną, natomiast wiosną i latem chętniej sięgamy po napoje chłodzące oraz herbaty funkcjonalne i ziołowe. Punkty sprzedaży również koncentrują swoje działania zgodnie z tym harmonogramem i w okresie wiosenno-letnim szczególną wagę przykładają do dostępności napojów chłodzących, znacznie poszerzając ich wybór i ekspozycję oraz intensyfikują działania promocyjne w tej kategorii - tłumaczy Tomasz Walczak.
Jak dodaje, Ahmad Tea, jako marka premium, ma wierną, stale poszerzającą się i doskonale znającą właściwości herbaty grupę konsumentów. - Nasza herbata towarzyszy im w różnych formach przez cały rok i z tego powodu nie notujemy latem bardzo gwałtownych spadków sprzedaży. Aby jednak wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i zapobiec ewentualnym spadkom sprzedaży w okresie letnim, Ahmad Tea będzie dalej kontynuował akcje promocyjne, mające na celu zachęcić do zakupu naszych produktów nawet w cieplejsze dni - mówi przedstawiciel marki.
Firma zmienia natomiast gamę produktów promowanych i latem w akcjach promocyjnych chce zaproponować konsumentom grupę herbat czarnych w mniejszych opakowaniach jednostkowych, gamę herbat zielonych, które mają właściwości chłodzące oraz linię herbat czarnych aromatyzowanych nadających się do podawania również w formie schłodzonej.
- Takie działania były prowadzone już w poprzednich latach i zostały bardzo dobrze przyjęte przez rynek. Okres letni sprzyja również zapoznawaniu konsumentów z nowościami, dlatego przewidujemy kilka premier naszych produktów w punktach sprzedaży - dodaje Tomasz Walczak.
Ahmad Tea London ma w swoje ofercie herbaty czarne, zielone, czarne smakowe, zielone smakowe, napary owocowe w opakowaniach dla detalu i gastronomi.
W portfolio PHW Levant znajduje się pięć głównych kategorii: herbaty (Ahmad Tea, Akbar Tea) przetwory owocowo- warzywne (Sandra, Sandrini, Splendor), pieczywo (Mission Foods), dodatki do napojów (Champion) oraz sosy do potraw (Kuhne).


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.