Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Ahmad Tea wejdzie w kategorię napojów ice tea?

- Temat herbat mrożonych pod marką Ahmad Tea jest cały czas otwarty. Przyglądamy się uważnie rozwojowi tej kategorii i działaniom firm obecnych na rynku z produktem typu "ice tea". Uważamy, że dobrze jest oprzeć ten produkt na marce herbacianej znanej konsumentom, dlatego zdobywając coraz szerszą grupę odbiorców nie wykluczamy pojawienia się produktów tego typu pod marką Ahmad Tea - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomasz Walczak, Key Account Manager w firmie Levant, która jest dystrybutorem Ahmad Tea London w Polsce.

Ahmad Tea wejdzie w kategorię napojów ice tea?
fot. materiały prasowe / Levant

Herbata, jak każdy napój spożywany na gorąco, cechuje znaczna sezonowość sprzedaży. - Jesień i zima to czas na napoje ciepłe w tym herbatę, głównie czarną, natomiast wiosną i latem chętniej sięgamy po napoje chłodzące oraz herbaty funkcjonalne i ziołowe. Punkty sprzedaży również koncentrują swoje działania zgodnie z tym harmonogramem i w okresie wiosenno-letnim szczególną wagę przykładają do dostępności napojów chłodzących, znacznie poszerzając ich wybór i ekspozycję oraz intensyfikują działania promocyjne w tej kategorii - tłumaczy Tomasz Walczak.

Jak dodaje, Ahmad Tea, jako marka premium, ma wierną, stale poszerzającą się i doskonale znającą właściwości herbaty grupę konsumentów. - Nasza herbata towarzyszy im w różnych formach przez cały rok i z tego powodu nie notujemy latem bardzo gwałtownych spadków sprzedaży. Aby jednak wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i zapobiec ewentualnym spadkom sprzedaży w okresie letnim, Ahmad Tea będzie dalej kontynuował akcje promocyjne, mające na celu zachęcić do zakupu naszych produktów nawet w cieplejsze dni - mówi przedstawiciel marki.

Firma zmienia natomiast gamę produktów promowanych i latem w akcjach promocyjnych chce zaproponować konsumentom grupę herbat czarnych w mniejszych opakowaniach jednostkowych, gamę herbat zielonych, które mają właściwości chłodzące oraz linię herbat czarnych aromatyzowanych nadających się do podawania również w formie schłodzonej.

- Takie działania były prowadzone już w poprzednich latach i zostały bardzo dobrze przyjęte przez rynek. Okres letni sprzyja również zapoznawaniu konsumentów z nowościami, dlatego przewidujemy kilka premier naszych produktów w punktach sprzedaży - dodaje Tomasz Walczak.

Ahmad Tea London ma w swoje ofercie herbaty czarne, zielone, czarne smakowe, zielone smakowe, napary owocowe w opakowaniach dla detalu i gastronomi.

W portfolio PHW Levant znajduje się pięć głównych kategorii: herbaty (Ahmad Tea, Akbar Tea) przetwory owocowo- warzywne (Sandra, Sandrini, Splendor), pieczywo (Mission Foods), dodatki do napojów (Champion) oraz sosy do potraw (Kuhne).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Walczak RSS ALERT    /    Ahmad Tea RSS ALERT    /    PHW Levant RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT    /    herbata mrożona RSS ALERT    /    ice tea RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.242.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!