Współpraca znanej sportsmenki z producentem wody zaplanowana jest długofalowo i obejmować będzie kampanię telewizyjną, działania PR oraz inne formy aktywności, związane z promocją zdrowego stylu życia i odżywiania całej rodziny.

Wizerunek Anny Lewandowskiej znajdzie się także na opakowaniach produktów marki.

- Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny. Pozostało nam tyko dać Annie okazję, żeby mogła przekonać się o smaku i jakości naszej wody. Cieszymy się, że Kinga Pienińska przypadła jej do gustu – mówi Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl