Na mocy przedłużonej niedawno umowy z firmą Tymbark Arkadiusz Milik jako ambasador Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, w którego rozgrywkach grał kiedyś jako dziecko, bierze udział w działaniach komunikacyjnych i reklamowych XVI edycji Turnieju. Reprezentant Polski wystąpił w spocie reklamowym, który opowiada o wsparciu i dobrych radach, które Milik daje swoim młodszym kolegom – uczestnikom Turnieju o Puchar Tymbarku, tuż przed Wielkim Finałem, którego decydujące mecze rozegrane zostaną 2 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie.

W spocie występuje Ambasador Turnieju – Arek Milik oraz sześcioro uczestników ubiegłorocznej edycji Pucharu Tymbarku: Milena, Kinga, Zuzia, Maciek, Przemek oraz Marcel. W reklamie wykorzystane są również ujęcia obrazujące Wielki Finał Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, który odbył się rok temu na Stadionie Narodowym. Jest to już trzeci spot promujący rozgrywki o Puchar Tymbarku, w którym wystąpił Arkadiusz Milik, dwa poprzednie miały emisję rok temu.

Arkadiusz Milik jest oficjalnym Ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” od 2015 r. kiedy podpisał pierwszą umowę z firmą Tymbark, czyli głównym sponsorem rozgrywek.  Ten rok jest szczególny dla firmy Tymbark, ponieważ mija dokładnie 10 lat od kiedy sponsoruje ona rozgrywki o Puchar Tymbarku, a jednocześnie obchodzi jubileusz 80 lat istnienia, co również zostało zaakcentowane w spocie reklamowym.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl