Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Australian Open 2020: Lavazza po raz piąty wraca na korty tenisowe Wielkiego Szlema

Lavazza potwierdza swoją obecność na turnieju Australian Open. W tym roku, marka pojawi się jako oficjalna kawa pierwszego z turniejów Wielkiego Szlema wraz z zespołem nowych ambasadorów.

Australian Open 2020: Lavazza po raz piąty wraca na korty tenisowe Wielkiego Szlema
fot. materiały prasowe

Powrót Lavazzy na korty Australian Open to kolejny krok w stronę budowania pozycji marki na świecie i umacniania jej obecności na jednym z kluczowych rynków, poprzez promocję jednocześnie doświadczanie prawdziwej, włoskiej kawy na jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie.

- Partnerstwo z Australian Open to strategiczny wybór dla Lavazzy na bardzo dynamicznym rynku, takim jak Australia, gdzie kwitnie kultura kawy, a jakość Made in Italy zawsze cieszyła się dużym zainteresowaniem - powiedział wiceprezes grupy Marco Lavazza.

- Lavazza powraca po raz kolejny  na korty tenisowe Melbourne i potwierdza swoją tegoroczną obecność na czterech turniejach Wielkiego Szlema uruchamiając na nowo największą kawiarnię na świecie, która każdego roku serwuje ponad milion filiżanek kawy. Sponsoring wydarzeń sportowych stanowi podstawowy sposób na przekazanie wartości marki szerszemu gronu odbiorców, wraz z kawowym doświadczeniem dostosowanym do  zwyczajów konsumpcyjnych gości i lokalnej tradycji - dodał.

Lavazza związała się z międzynarodowym tenisem najwyższej klasy już w 2011 roku, kiedy po raz pierwszy pojawiła na kortach Wimbledonu. Firma jest obecna na najlepszych turniejach tenisowych na świecie, a jej celem jest rozpowszechnianie i promowanie prawdziwej kultury picia włoskiej kawy w wyjątkowy i oryginalny sposób. Aby dotrzeć do młodych entuzjastów, niedawno zdecydowała się sponsorować finały turnieju Next Generation w Mediolanie.

W czasie turnieju Australian Open Lavazza oficjalnie przedstawiła swój zespół Ambasadorów Marki, którzy biorą udział w międzynarodowej kampanii reklamowej „More than Italian”. Firma będzie współpracować z tymi obiecującymi młodymi graczami i mistrzami tenisa, w ramach partnerstwa
z turniejami Wielkiego Szlema. Gracze, których będzie wspierała Grupa w nadchodzących wyzwaniach to nowy włoski fenomen Jannik Sinner, obiecujący Australijczyk Alex De Minaur, rosyjski gracz Karen Khachanov oraz odnoszące sukcesy Angelique Kerber i Johanna Konta.

Wraz ze swoimi Ambasadorami, Lavazza zdecydowała się wesprzeć inicjatywę #Aces4BushFireRelief promowaną przez organizację Tennis Australia w odpowiedzi na kryzys spowodowany pożarami buszu w całym kraju. Podczas całego turnieju, za każdego asa zdobytego przez jednego z Ambasadorów Marki, Lavazza przekaże darowiznę na rzecz organizacji Czerwonego Krzyża, aby pomóc poszkodowanym społecznościom. Lavazza przekaże również część dochodów uzyskanych ze sprzedaży kawy podczas imprezy oraz podaruje kawę lokalnym społecznościom zmagającym się  trudności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lavazza RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT    /    sponsoring RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!