Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Big-Active nadaje rytm dobrym chwilom

  • Autor: pr
  • Data: 01-02-2016, 10:11
1 lutego br. rozpoczyna się kampania reklamowa herbat zielonych marki Big-Active.
Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, kanały tematyczne, serwisy VOD, a także reklamę online i promocje konsumenckie. Celem kampanii jest umacnianie pozycji marki jako lidera herbat zielonych oraz wzrost świadomości konsumentów w obrębie tego segmentu rynku.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kontynuacja kampanii „Dopełnienie Dobrych Chwil” marki Big-Active to ośmiosekundowe billboardy sponsorskie, które można zobaczyć w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN i Discovery, a także w kanałach tematycznych grupy Polsat i TVN. Ponadto, spoty reklamowe pojawią się w Internecie, w najpopularniejszych serwisach filmowych – głównie VOD.

Działania mediowe będzie uzupełniała szeroko zakrojona akcja samplingowa herbat zielonych
Big-Active w wygodnych saszetkach ekspresowych o unikalnych smakach malina z marakują
oraz pigwa z granatem. W 8 największych miastach Polski rozdanych zostanie ponad 1 mln sztuk herbat.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!