Bimber Distillery i Tudor House wprowadziły na rynek kawę o smaku whisky
- Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
- Data: 28-12-2020, 09:34

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Polacy to naród kawoszy. Wyniki badania opinii publicznej, zrealizowanego na zlecenie marki DeLonghi, wskazują, że 95 proc. Polaków pije kawę, a ponad połowa z nich spożywa więcej niż jedną filiżankę dziennie.
Trwający od dawna boom kawowy nad Wisłą postanowiła wykorzystać założona w 2015 roku w Londynie przez Polaka, Dariusza Płażewskiego, firma Bimber Distillery. Destylarnia zaczynała od produkcji wódek i ginu, by w maju 2016 roku napełnić pierwsze beczki swoją single malt whisky. Gdy pierwsza partia jej whisky została zabutelkowana we wrześniu 2019 roku w limitowanej liczbie 1000 butelek, wyprzedała się w ciągu zaledwie 3 godzin. Niedawno, wspólnie z polskim dystrybutorem alkoholi premium – marką Tudor House, organizatorem corocznego festiwalu Whisky Live Warsaw – wypuściła na rynek kawę o smaku whisky.
komentarze (0)