• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Butelkowany kompot - nowy produkt na rynku napojów

Dwóch studentów wpadło na pomysł butelkowania kompotu. Wizyta u babciu zaowocowała powstaniem marki Komponada.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-04-2018, 13:29
Butelkowany kompot - nowy produkt na rynku napojów
fot. za komponada.pl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dwóch studentów zauważyło, że kompotu nie można kupić w sklepie lub restauracji i wypić w wygodny sposób np. na spacerze. - Babcie potrafią wszystko, jednak nie ma ich wszędzie i nie ugotują kompotu w 5 minut. Zaczęliśmy myśleć jak to zrealizować, aby kompot był bardziej dostępny i powszechny. To był krok w stronę przywrócenia czegoś co każdy zna, ponieważ jest w polskiej kulturze od dawna - czytamy na stronie internetowej Komponady.

- Pojechaliśmy do babci gotować kompot i gotowaliśmy do momentu zadowolenia i pewności, że to jest TO. Uzyskaliśmy smak, który w pierwszej chwili przywodzi na myśl własną babcie, nie tylko po wypiciu, ale też po zapachu. Dlatego zdecydowaliśmy się, że to babcia będzie znakiem Komponady, bo to jej dzieło! - czytamy dalej.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • xxx 2018-04-06 11:54:30

    gdyby nie stewia byłoby super

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!