Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

CEO Grupy Mokate: stawiamy na rozwój działalności międzynarodowej i wzrost organiczny

– Poprzeczka w Mokate jest stawiana coraz wyżej. W wielu obszarach osiągnęliśmy kolejne etapy rozwoju. Przede wszystkim kolejny raz poprawiliśmy wyniki w sprzedaży eksportowej. Otworzyliśmy spółki w RPA i Wielkiej Brytanii w oparciu o własne struktury marketingowe i sprzedażowe. Wprowadzamy innowacyjne i markowe produkty, które z powodzeniem budują pozycję Mokate w kraju i zagranicą – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Adam Mokrysz, prezes Grupy Mokate.

CEO Grupy Mokate: stawiamy na rozwój działalności międzynarodowej i wzrost organiczny
Adam Mokrysz, CEO Grupy Mokate, fot. materiały prasowe

Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 12-02-2020, 11:54

Adam Mokrysz w wywiadzie dla portalu podsumował miniony rok dla grupy Mokate.

– Poprzeczka w Mokate jest stawiana coraz wyżej. W wielu obszarach osiągnęliśmy kolejne etapy rozwoju. Przede wszystkim kolejny raz poprawiliśmy wyniki w sprzedaży eksportowej. Otworzyliśmy spółki w RPA i Wielkiej Brytanii w oparciu o własne struktury marketingowe i sprzedażowe. Wprowadzamy innowacyjne i markowe produkty, które z powodzeniem budują pozycję Mokate w kraju i zagranicą. Utrzymaliśmy lub umocniliśmy nasze pozycje w poszczególnych segmentach rynku spożywczego. Poszerzyliśmy też portfolio o kolejne pozycje asortymentowe w zakresie produktów instant, herbat i kaw ziarnistych Mokate. Kluczową rolę odgrywały inwestycje w nowoczesną linię do aglomeryzacji i unowocześnienie parków maszynowych we wszystkich naszych zakładach. Wierzę, że 2020 rok będzie dla Grupy Mokate co najmniej tak samo udany, jak ten mijający. A będzie to szczególny rok, bo obchodzić będziemy jubileusz 30-lecia Mokate – ocenił.

Prezes Grupy Mokate przedstawił również plany Mokate 2020 rok.

– Zawsze mierzymy wysoko. Zarówno w 2020 roku, jak i w kolejnych latach plany Mokate to dalszy intensywny rozwój działalności międzynarodowej oraz wzrost organiczny. Chcemy również zrealizować projekt akwizycyjny, by zanotować wyraźny, skokowy wzrost skali biznesu. Mówimy, że nasze marki to nasze dzieci – Mokate, LOYD, Minutka, Babcia Jagoda, NYCofee, Marilla, Alpino i Mokate Ingredients. I chcemy, by te dzieci (nasze marki) były coraz silniejsze i lepiej rozpoznawalne. By produkty smakowały naszym klientom, a zasięg geograficzny sprzedaży Mokate cały czas poszerzał się. To wszystko jest naturalną konsekwencją naszego rozwoju – wyjaśnił Adam Mokrysz.

Czytaj więcej: Prezes Grupy Mokate: Poprzeczka w Mokate jest stawiana coraz wyżej (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Mokrysz RSS ALERT    /    Mokate RSS ALERT    /    rynek kawy RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.239.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!