Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Chłodne lato sprzyja sprzedaży herbat

Chłodny maj i czerwiec przyniosły 12-proc. wzrost sprzedaży herbat Ahmad Tea London w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. - Klienci zamiast kupować lekkie i orzeźwiające smaki, stawiają na klasyczne, rozgrzewające czarne herbaty typu Earl Grey Ahmad Tea - ten segment odnotował aż 16-proc. wzrost. Zmiana pogody wpłynęła na całościową weryfikację naszych planów sprzedażowych i promocyjnych - mówi Agnieszka Pilarczyk, Brand&Marketing Manager marki Ahmad Tea London w Polsce.

Chłodne lato sprzyja sprzedaży herbat
fot. Fotolia

Herbata jest produktem podlegającym wahaniom sezonowym i zwyczajowo latem spada zainteresowanie napojami ciepłymi. Jest to element naturalnego cyklu, w którym zwykle odnotowywany jest spadek sprzedaży o około 20 proc. - Producenci i dystrybutorzy starają się przeciwdziałać dużym wahaniom sprzedaży i oferują specjalne produkty na lato, np. herbaty mrożone czy specjalne "lekkie" smaki. Motywem przewodnim herbat letnich jest lekkość, orzeźwienie i zaspokajanie pragnienia, dlatego właśnie w tym okresie obserwujemy wzrost zainteresowania herbatami owocowymi oraz aromatyzowanymi z takimi dodatkami jak trawa cytrynowa, owoce cytrusowe czy malina (która jest owocem "uniwersalnym" popularnym zarówno latem, jak i zimą) - dodaje Agnieszka Pilarczyk.

Jak dodaje, zimny początek tego lata spowodował, że trzeba było zrewidować plany promocyjne i położyć większy nacisk na herbaty czarne. - Zwykle wiosna i początek lata to czas promowania oferty grillowej, jednak zimne lato sprawiło, że wróciliśmy do promocji naszych bestsellerów: Earl Grey, English Breakfast czy English Tea no 1. Zwiększone zainteresowanie herbatami mogliśmy obserwować szczególnie w kanale nowoczesnym. W stosunku do 2013 roku sprzedaż naszego bestsellera czyli herbaty Ahmad Tea English Tea No 1 w torebkach wzrosła o 14 proc. Dużą satysfakcją napawa nas również fakt wzrostu zainteresowania herbatami zielonymi Ahmad Tea i herbatami "czystymi" Ceylon i Darjeeling. To dla nas znak, że rośnie świadomość konsumentów i poszukują oni herbat wysokiej jakości o oryginalnym smaku - komentuje przedstawicielka marki Ahmad Tea.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Agnieszka Pilarczyk RSS ALERT    /    Ahmad Tea RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT    /    spożycie herbaty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.247.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!