Cisowianka: 3 trendy wpływające na rozwój rynku wód butelkowanych
- Autor: PM, portalspozywczy.pl
- Data: 20-04-2018, 09:04

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Naszym zdaniem woda jest produktem bardzo konserwatywnym i takim powinna zostać. Najbardziej liczy się jej pierwotna czystość i naturalność i nie ma w tym segmencie miejsca na wielkie innowacje w obrębie produktu - mówi Agata Berndt-Wazelin, PR Manager Cisowianki.
Jak dodaje, na rynku wyraźni widać dwa główne trendy. Pierwszy z nich to "moda na zdrowie i naturalność". - Kupujący coraz częściej wybierają produkty w pełni naturalne, bez sztucznych dodatków, czytają też etykiety więc trudniej wmówić im, że coś, co jest (w definicji prawa) napojem zawierającym konserwanty i cukier jest "wodą". Drugą tendencją jest "konsumencki patriotyzm". To co polskie zaczyna być doceniane a nawet oceniane wyżej niż zagraniczne. Konsumenci wybierają marki tworzone w Polsce przez firmy z polskim kapitałem - wymienia.
komentarze (1)
Jak dla mnie nie ma konkurencji ta woda. Zagranicznych nie kupupuję bo i po co jak mogę wesprzeć naszą wodę. Jakby może niedobra była to bym jej nie kupowała a jest ok
Odpowiedz