Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Napoje

Cisowianka: 3 trendy wpływające na rozwój rynku wód butelkowanych

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2018, 09:04
Zdrowie i naturalność, patriotyzm konsumencki, water pairing - to zdaniem PR Manager Cisowianki 3 trendy kształtujące rynek wód butelkowanych w Polsce, który nadal będzie rósł zwiększając swoje udziały w całości rynku napojów bezalkoholowych, kosztem słodzonych napojów.
Cisowianka: 3 trendy wpływające na rozwój rynku wód butelkowanych
fot. pixabay.com

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Naszym zdaniem woda jest produktem bardzo konserwatywnym i takim powinna zostać. Najbardziej liczy się jej pierwotna czystość i naturalność i nie ma w tym segmencie miejsca na wielkie innowacje w obrębie produktu - mówi Agata Berndt-Wazelin, PR Manager Cisowianki. 

Jak dodaje, na rynku wyraźni widać dwa główne trendy. Pierwszy z nich to "moda na zdrowie i naturalność". - Kupujący coraz częściej wybierają produkty w pełni naturalne, bez sztucznych dodatków, czytają też etykiety więc trudniej wmówić im, że coś, co jest (w definicji prawa) napojem zawierającym konserwanty i cukier jest "wodą". Drugą tendencją jest "konsumencki patriotyzm". To co polskie zaczyna być doceniane a nawet oceniane wyżej niż zagraniczne. Konsumenci wybierają marki tworzone w Polsce przez firmy z polskim kapitałem - wymienia.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Brzozowska 2018-04-20 11:50:28

    Jak dla mnie nie ma konkurencji ta woda. Zagranicznych nie kupupuję bo i po co jak mogę wesprzeć naszą wodę. Jakby może niedobra była to bym jej nie kupowała a jest ok

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!