Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Cisowianka chce utrzymać dwucyfrową dynamikę sprzedaży w kraju i zwiększyć eksport

W 2016 r. liczymy na kolejne wzrosty sprzedaży Cisowianki i Cisowianki Perlage w Polsce. Zakładamy co najmniej utrzymanie dwucyfrowej dynamiki sprzedaży z lat ubiegłych. Jesteśmy przekonani również, że pozycja eksportowej marki Perlage za granicą jeszcze bardziej się umocni – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Agata Berndt-Wazelin, PR Manager spółki Polskie Zdroje.

Cisowianka chce utrzymać dwucyfrową dynamikę sprzedaży w kraju i zwiększyć eksport
fot. materiały prasowe (Cisowianka/Polskie Zdroje)

Właściciel Cisowianki bardzo dobrze ocenia rok 2015. Jak potwierdza Agata Berndt-Wazelin, Cisowianka po raz kolejny osiągnęła wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym i umacnia się na pozycji lidera sektora wód mineralnych.

- Pomimo bardzo upalnego lata, które przyniosło znaczne wzrosty sprzedaży całemu sektorowi, wyniki Cisowianki są wyższe niż branży. Zadowoleni jesteśmy również z dużej dynamiki sprzedaży Cisowianki Perlage – dodaje.

Działania Polskich Zdrojów nie ograniczają się tylko do Polski. - Od kilku lat prowadzimy intensywną sprzedaż marki Perlage na całym świecie. Rok 2015 po raz kolejny zapisać możemy do bardzo udanych pod względem eksportu, który charakteryzowała duża dynamika – mówi przedstawicielka Polskich Zdrojów.

- W roku 2016 liczymy na kolejne wzrosty sprzedaży Cisowianki i Cisowianki Perlage w Polsce. Jesteśmy przekonani również, że pozycja Perlage za granicą jeszcze bardziej się umocni – dodaje.

Na obecny rok Polskie Zdroje zakładają co najmniej utrzymanie dwucyfrowej dynamiki sprzedaży z lat ubiegłych. Spółka będzie również systematycznie poszerzać udziały w rynku HoReCa.

- Cisowianka Perlage została stworzona właśnie z myślą o tym kanale i idealnie odpowiada jego potrzebom. Pozycja Cisowianki Perlage na rynku systematycznie wzrasta. Można ją spotkać praktycznie we wszystkich najlepszych restauracjach w Polsce. Siłą rzeczy Cisowianka Perlage będzie ugruntowywać swoją pozycję na rynku HoReCa, który potrzebuje produktu premium tak dobrze dopasowanego do potrzeb restauracji, hoteli, kawiarni – komentuje PR Manager Polskich Zdrojów.

Właściciel Cisowianki angażuje się także w działania marketingowe. Do czerwca 2016 spółka jest związana umową z UNICEF, na mocy której część dochodu ze sprzedaży Cisowianki niegazowanej zostanie przekazana na rzecz programów wodnych prowadzonych w najbiedniejszych regionach świata. Kontynuuje również kampanię społeczną „Cisowianka. Gotujmy zdrowo – mniej soli” a także prowadzone od lat działania wspierające najlepszych projektantów mody w Polsce.

- Bardzo ważnym elementem naszych planów marketingowych i PRowych jest propagowanie profesjonalnej wiedzy dotyczącej wody, prawidłowych sposobów jej serwowania oraz łącznia wody w winem i potrawami. Od marca zaangażowani będziemy w bardzo ekskluzywny międzynarodowy projekt life-stylowy jednak w chwili obecnej nie możemy zdradzać jego szczegółów – wylicza Agata Berndt-Wazelin.

więcej informacji:

Agata Berndt-Wazelin RSS ALERT    /    Cisowianka Perlage RSS ALERT    /    Cisowianka RSS ALERT    /    Polskie Zdroje RSS ALERT    /    rynek wód butelkowanych RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.9.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!