Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Napoje

Cisowianka pracuje nad całkowicie biodegradowalnym tworzywem na opakowania

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2014, 11:12
- Firma ZL Nałęczów Zdrój, właściciel marki Cisowianka, w trosce o środowisko naturalne ciągle zmniejsza masę opakowań. Obecnie stosowane są jedne z najlżejszych opakowań typu PET w branży. Etykiety na większości naszych opakowań są z papieru czyli przyjazne środowisku. Trwają prace badawczo rozwojowe nad zastosowaniem całkowicie biodegradowalnego tworzywa na opakowania – mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agata Berndt, PR Manager Cisowianki.
Cisowianka pracuje nad całkowicie biodegradowalnym tworzywem na opakowania
for. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Biorąc pod uwagę, iż dbałość o naturę jest koniecznością, której jesteśmy coraz bardziej świadomi to wydaje nam się, że aspekt ekologiczny jest rzeczywiście ważny przy podejmowaniu decyzji konsumenckich. Jednak abstrahując od tego czy ekologiczność opakowania wpływa na decyzję konsumenta my dokładamy wszelkich starań, aby nasze butelki były jak najbardziej przyjazne dla środowiska. Przede wszystkim należy zaznaczyć, iż opakowania PET, których używamy mają najmniejszą gramaturę w porównaniu z innymi markami. Z związku z powyższym potrzeba mniejszej ilości plastiku na zrobienie takiej butelki, również ułatwione jest ich zgniatanie a przez to zmniejsza się objętość odpadów, co jest bardzo ważną kwestią przy dbałości o środowisko - zaznacza Agata Berndt.

Jak zaznacza, właściciel marki Cisowianka ma nadzieję, że eco-friendly to już światowy trend na stałe wpisany w świadomość tak firm, jak i konsumentów. - Byłoby to korzystne dla każdego z nas aby decyzje konsumenckie podejmowany były również biorąc pod uwagę naturę i ekologię - dodaje PR Manager marki.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!